Fwd: Slackware developer request for help

Παναγιώτης Κρανιδιώτης kranidiotis at vatica.org
Wed Nov 17 08:31:13 EET 2004

On Wed, 17 Nov 2004 01:13:00 +0200, Thanos Kyritsis <listman at hellug.gr>
wrote:

> ----------  Forwarded Message  ----------
>
> Subject: [Open-source] Slackware developer request for help
> Date: Tuesday 16 November 2004 20:59
> From: Konstantinos Margaritis <markos at debian.gr>
> To: open-source at grnet.gr, debian-l10n-greek at lists.debian.org,
> i18ngr at lists.hellug.gr

A. Κατ΄αρχήν θα πρέπει να μεταφραστεί το PAT-NEEDS-YOUR-HELP.txt στα
ελληνικά. Κάποιος που γνωρίζει αρκετά καλά την Αγγλική ας πάρει
πρωτοβουλία να το κάνει.

Β. Όσο γίνεται το Α ας βρούμε τρόπους που μπορούμε να βοηθήσουμε.
Ενδεικτικά, donations, κλπ

Γ. Αφού γίνουν τα Α και Β ετοιμάζουμε ένα δελτίο τύπου που εξηγούμε ποιός
είναι ο Volkerding και τι κάνει, σαν Hellug και το στέλνουμε με high
priority όπου μπορούμε (Ιατρικό Σύλλογο, ΕΟΦ, Ενωση Ελλήνων Πληροφορικών,
και όπου αλλού νομίζουμε.)

Παναγιώτης Κρανιδιώτης
www.vatica.org