Σύλλογος και απλοί χρήστες
Παναγιώτης Κρανιδιώτης
kranidiotis at vatica.org
Wed Nov 17 00:38:45 EET 2004
Πιστεύεται ότι ο σύλλογος ανταποκρίνεται επαρκώς στην προσέγγιση των νέων
μελών;
Ποιά είναι η παρούσα διαδικασία; (ας απαντήσει κάποιος που την γνωρίζει,
πχ εγγραφή, ενημέρωση κλπ)
Είναι η παραπάνω διαδικασία ικανοποιητική ή μπορεί να βελτιωθεί;
Προσωπικά δεν πιστεύω ότι ανταποκρίνεται σε ικανοποιητικό βαθμό. Υπάρχει
μια αδυναμία από πολλούς χρήστες να μας βρούν μετά από κάποιο event.
Πολλοί μας γνωρίζουν στις εκθέσεις. Αφού εντυπωσιάζονται απο αυτά που
βλέπουν μας ρωτάνε. Και τώρα τι; Κάνα τηλέφωνο κάτι να σας βρούμε; Τους
απαντάμε. Πάρτε αυτό το CD (κάνα Knoppel ή Suse) και μπείτε στην λίστα.
Τώρα όπως είπε και ο Βασίλης αν μόνο το 10% από αυτούς (και πολύ λέω)
ξέρει να χρησιμοποιεί λίστες φαίνεται δεν μας απασχολεί. Το να έχουμε έναν
μπούσουλα τον οποίο να τους εξηγεί πως θα λύνουν τις απορείες τους πιστεύω
θα ήταν πολύ εύκολο να το κάναμε. Θα έπρεπε όμως η λύση που θα προτείναμε
να ήταν εύκολα υλοποιήσιμη από τους περισσότερους.
Η τεχνογνωσία που υπάρχει μέσω της λίστας θα μπορούσε ίσως να
σταχυολογηθεί και να υπάρχουν κάπου τα achives κατά θεματικές ενότητες σαν
είδος howto που θα μπορεί κάποιος να τα αναζητεί.
Θα μπορούσε επίσης να υπάρχει στο site του hellug ή του linux.gr ένας java
irc client που να παραπέμπει σε κάποιο κανάλι του irc για βοήθεια, το
#Linuxhelp ή όποιο άλλο αποφασιστεί.
Γενικά θα πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας ότι ο πολύς κόσμος είναι
εξοικιωμένος με το web. Eτσι λοιπόν θα πρέπει ότι παρουσιάζουμε για τον
κόσμο να είναι web oriented και τίποτα άλλο. Και δεν λέω να καταργήσουμε
τις οποιεσδήποτε υπάρχουσες δομές. Απλά θα πρέπει όταν μιλάμε για νέους
χρήστες να επικεντρωνόμαστε στο τι μπορούν χρησιμοποιήσουν πιο εύκολα.
Αυτά προς το παρόν.
--
Παναγιώτης Κρανιδιώτης
www.vatica.org
More information about the Hellug
mailing list