Etsi dokimastika ena forum

Παναγιώτης Κρανιδιώτης kranidiotis at vatica.org
Tue Nov 16 08:27:19 EET 2004

On Tue, 16 Nov 2004 00:11:13 +0200 (EET), Spiros Bolis
<sbolis at freemail.gr> wrote:

> Giati kollas se ena thema poy eisai "lathos"? (egw kai kapoioi alloi de
> symfwnoyme dhladh). Proteines px. na grapseis ena gramma gia tis
> patentes, na kaneis mia paroysiash sthn Comdex 'h na kaneis mia
> synanthsh kai soy eipe kaneis oxi? Egw toylaxiston prospathisa me
> epixeirhmata na se peisw giati pisteyw pws einai akairo kai atopo na
> sththei ena forum ki esy arpaxthkes proswpika (kai an thymamai kala, to
> eixame syzhthsei kai sthn ekthesh opote toylaxiston gia emena h3eres ti
> pisteya)
όπως είπα και στον Μιχάλη η συζήτηση περρί φόρουμ δεν είναι η αιτία αυτής
της συζήτησης αλλά η αφορμή για μια σοβαρή κουβέντα που πρέπει να γίνει
σχετικά με τον σύλλογο.

> [...]
> AWMN.
> oxi, den einai thema palaiothtas to dikaiwma logoy, to exei aytomata me
> to poy grafesai sth lista (asxeta an to e-mail poy soy erxetai leei oti
> kalo einai na parakoloytheis ligo th lista prin prwto-grapseis)
> Kaneis de soy apagoreyei na milas, kaneis de soy apagoreyei na baleis
> ypopshfiothta (malista dyo anthrwpoi poy diafwnoyn mazi soy, soy
> proteinoyn na baleis)

> O syllogos einai "kai Filwn Linux". Ayto ta leei ola. Kai de nomizw pws
> kakometaxeirizetai kaneis toy neoys xrhstes, kaneis de gennithike
Δεν εννοώ κακομεταχείρηση. Αυτό που λέω είναι ότι δεν έχουμε αντιληφθεί
την ποιότητα και την ποσότητα του κόσμου που θέλει να ασχοληθεί με τo
linux και γενικότερα το open source. Βαυκαλιζόμαστε στις όποιες γνώσεις
μας και ανταλλάσουμε μεταξύ μας και πολύ ωραία μάλιστα τις απόψεις μας
αλλά δεν εχουμε καταλάβει ότι υπάρχει μια μεγάλη μερίδα του κόσμου που δεν
καταλαβαίνει καν άν μιλάμε κάποια ανθρώπινη γλώσσα. Εδώ λοιπόν υπάρχει ένα
πολύ λεπτό σημείο. Από την στιγμή που δεν μιλάμε για σύλλογο admin linux
αλλά για σύλλογο φίλων και μάλιστα όταν έχεις σαν σκοπό την διάδοση του
linux στην Ελλάδα τότε έχεις υποχρέωση να έχεις προβλέψει πώς θα δεχθείς
τους νέους χρήστες και πως θα τους εντάξεις στην κοινότητα.

> [...]
> palaiothta. Yparxei xwros gia oloys, ki "emeis" theloyme synergasies (to
> leei to katastatiko) alla giati px. ftiaxthke enas  CVS server kapoy
> alloy kai den protathike px. na anabathmistei toy hellug 'h na
> filo3enithei alloy, se pio grhgoro mhxanhma 'h pio grhgorh syndesh.

> (Pragmatika o tropos poy grafeis de deixnei se poio shmeio apantas oyte
> se poion).
> "Xaliemai" poy kapoioi anakalypsan to linux mono afoy epesan ta fragka.
> Esena de se problhmatizei poy kapoioi anakalypsan to linux kai ta
Εμένα προσωπικά δεν με χαλάει τίποτα. Και μάλιστα εξακολουθώ να βρίσκω
πολύ ρομαντική αλλά παράλληλα ανούσια την αντιμετώπιση αυτή που αναφέρεις.
Σπύρο ζούμε σε μια κοινωνία που καλώς ή κακώς έχει κάποια συστήματα
διαχείρησης της εξουσίας και κάποιες συγκεκριμένες δομές. Το να είσαι στην
απέξω και να κρίνεις το σύστημα είναι ωραίο αλλά όχι πρακτικό. Για πολλούς
λόγους. Γιατί από την στιγμή που είσαι έξω δεν μπορείς να ξέρεις τους
λόγους και τις αιτίες που συμβααίνουν κάποια πράγματα. Τα φράγκα ήταν
εκεί. Ναι λοιπόν κάποιοι που μπορεί να μην είχαν σχέση με το linux
συμμετήχαν σε προγράμματα και απορρόφησαν χρήματα. Εξακολουθώ όμως να μην
βλέπω κάτι το επιλήψιμο. Δηλαδή θα ήταν καλύτερα τα φράγκα αυτά να μην τα
απορροφούσε κανείς; Ή ακόμα χειρότερα να πήγαιναν σε κάποιες εταιρίες στύλ
M$; Γιατί στραβώνουμε; Μακάρι και σήμερα να "ανακαλύψουν" το linux 1000
νέοι άνθρωποι 100 εταιρίες και να μπορούν να συνεισφέρουν στην κοινότητα.
Ας βγάζουν και χρήματα από αυτό. Δηλαδή θα τους αφορίσουμε επειδή είμαστε
πιο παλιοί στον χώρο από αυτούς;

> Den 3erw an milame gia emena alla kai sthn Comdex hmoyn, kai sthn
> Infosystem kai sta workshops toy ellak dinw to paron kai me
> stelexh etairiwn milaw giati o Syllogos me "anagkazei" na to kanw. O
> Syllogos einai e3wstrefhs, dhmosios kai anoixtos. Alloi den ton
> proseggizoyn opws isws tha htan to swsto na ginei. Proswpika (exw
> barethei na grafw gia emena alla prospathw na mh ginei pare3hghsh) de
> thelw na emplakei o syllogos me lefta pera apo ta leitoyrgika toy e3oda.
Όχι δεν μιλάμε για εσένα Σπύρο. Σε εκτιμώ πραγματικά και έλπιζω να μην έχω
δωσει άλλη εντύπωση λόγω αυτού του thread. Απλά θέτουμε κάποια ερωτηματα
σχετικά με την τον συλλογο
Χαίρομαι που συμφωνούμε σε αυτό.

--
Παναγιώτης Κρανιδιώτης