Etsi dokimastika ena forum

Παναγιώτης Κρανιδιώτης kranidiotis at vatica.org
Tue Nov 16 08:04:02 EET 2004

On Tue, 16 Nov 2004 01:08:55 +0200, Michael Iatrou <m_iatrou at freemail.gr>
wrote:

> When the date was Monday 15 November 2004 22:52, Παναγιώτης Κρανιδιώτης

> Έβαλες υποψηφιότητα και στη συνέχεια έκανες μια πρόταση με την οποία
> συμφώνησε
> ένας και διαφώνησαν τρεις, σε ένα σύλλογο διακοσίων ατόμων... Τί είναι
> ηθικά
> επιλήψιμο;

Το βλέπεις λαθος δεν απέσυρα την υποψηφιότητα επειδή διαφώνησε κάποιος
στην προταση που έκανα. Ούτε επίσης με χάλασε ότι διαφώνησαν κάποιοι. Η
πρόταση απεσύρθει γιατί με αφορμή μια πρόταση που έγινε, ξενίνησε μια πολύ
ενδιαφέρουσα κουβέντα, που λόγω και των επικείμενων εκλογών αν διατηρούσα
την υποψηφιότητα θα φαινόταν σαν προεκλογική εκστρατεία και αυτό ήταν κάτι
που θα ήθελα να αποφύγω. Έτσι καλύτερα μια υποψηφιότητα λιγότερη παρά μια
διαστρεβλωμένη εντύπωση (που παρόλαυτα αυτά θα ήταν πολύ λογικό να σκεφτεί
κάποιος)

> Δεν αμφιβάλλω ότι θα κάνεις ότι καλύτερο μπορείς έτσι κι αλλιώς. Από την
> άλλη
> το ΔΣ είναι καλό να απαρτίζεται από δραστήριους ανθρώπους με όρεξη. Άρα
> έχει
> νόημα να βάλεις υποψηφιότητα.

> Πάντα κάτι φταίει: άλλος έχει διάθεση αλλά δεν έχει χρόνο, άλλος έχει
> χρόνο
> αλλά δεν έχει γνώσεις, άλλος έχει διάθεση, χρόνο και γνώσεις αλλά δεν
> βρίσκει
> sic την ιδιοσυγκρασία του συλλόγου...
> Οτιδήποτε και οποιοσδήποτε μπορεί να βοηθήσει στην επίτευξη των στόχων
> [...]
΄Αλλο είναι ευπρόσδεκτος και άλλο αν θέλεις ή έχεις ανάγκη  για κάτι
τέτοιο. Εξακολουθώ να έχω την εντύπωση ότι ούτε κρύο ούτε ζέστη άρα καλά
είμαστε και έτσι.

> Δεν κάψαμε κανέναν επειδή του ήρθε μια ιδέα και την είπε! Ούτε ζητήσαμε
> να
> δούμε κανένα παράσημο για να συζητήσουμε την ιδέα κάποιου.
> Όλο το παραπάνω σενάριο περιγράφει μια διαστρεβλωμένη πραγματικότητα!
> Είπες
> μια ιδέα, κάποιοι διαφώνησαν επί της ουσίας. Έτσι όπως το πας, σε λίγο
> θα μας
> πεις ότι στις συναντήσεις μας φοράμε άσπρες, μυτερές κουκούλες και
> κρατάμε
> φλεγόμενους σταυρούς! Χαλάρωσε λίγο!
Είμαι αρκετά ήρεμος και χαλαρός. Οπως σου είπα πριν δεν είναι το θέμα πια
το φόρουμ, το φόρουμ είναι η αφορμή για να συνεχισθεί αυτή η συζήτηση που
έχει να κάνει περισσότερο με τον σύλλογο και λιγότερο πια με μια ιδέα ενός
φορουμ. Αυτό που θα πρέπει να μας απασχολήσει είναι αν οι υπ΄αρχουσες
δομές κααι νοοτροπία του συλλόγου συνεχχίσζει ναα εξυπηρετεί τους σκοπούς
του.

> Τα κριτήρια αυτά τα έβαλες εσύ! Έχουν περάσει, ευτυχώς, κάποια χρόνια
> από την
> τελευταία φορά που είχε γίνει θέμα για "παλιούς" στο HELLUG και
> πραγματικά το
> βρίσκω ενοχλητικό που ξαναέρχεται στην επιφάνεια αυτή η νοοτροπία. Ειδικά
> όταν το φέρνεις ως επιχείρημα σε μια συζήτηση όπου δεν υπήρξε ούτε καν
> αντίστοιχος υπαινιγμός!

Το βλέπεις πάλι σε στενά πλαίσια. Μην το βλέπεις πχ για μένα η για την
κουβέντα περί φόρουμ δεν αναφέρομαι σε αυτήν. Θέλω να κάτσεις να δείς κατά
πόσο υπάρχει η δυνατότητα συμμετοχής κάποιου και σε τι σκόπελους θα πρέπει
αυτή να προσκρούσει.

> Δεν πρόκειται να μπω στη διαδικασία να ασχοληθώ με αυτό το θέμα: η
> συμπεριφορά
> των μελών του συλλόγου είναι προσωπικό θέμα! Δεν μπορώ να εγγυηθώ ότι δεν
> υπάρχουν ελιτιστές. Δεν μπορώ να εγγυηθώ ότι ο HELLUG θα είναι ο ιδανικά
> πλασμένος σύλλογος για όλους τους Linux newbies. Το μόνο που μπορώ να
> εγγυηθώ
> είναι πως, όσο περνάει από το χέρι μου, βοηθάω. Ο HELLUG δεν έχει όρια.

Λάθος. Τα μέλη του συλλόγου συνιστούν τον σύλλογο. Ο σύλλογος δεν νομίζω
να είναι κάτι το απρόσωπο. Τα μέλη καθορίζουν την προσωπικότητά του. Σαν
μέλη του συλλόγου έχουν ευθήνες
και υποχρεώσεις. Δεν τίθεται θέμα προσωπικότητας. Αν δεν είναι
καθορισμένες τότε υπάρχει πρόβλημα. Εσύ μπορεί να βοηθάς και να βοηθάς
πολύ, το θέμα όμως είναι αυτή η βοήθεια να είναι ενταγμένη σε ένα πλαίσιο
που και η βοήθειά σου να είναι αποδοτική και να έχει την μέγιστη
χρησιμότητα σε αυτούς που σαν σύλλογος έχει σκοπό να βοηθήσεις.

> Κάθε μια περίπτωση χρήζει διαφορετικής αντιμετώπισης! Δεν αρκεί να κάνεις
> κάτι, πρέπει να το κάνεις και με τον κατάλληλο τρόπο. Μη ζητάς rule of
> thumb
> ή εγγυήσεις για περιπτώσεις που κάθε μια πρέπει να αντιμετωπίζονται
> διαφορετικά!

> Ο σύλλογος είναι τόσο ελεύθερος και ανοιχτός, όσο ανοιχτόμυαλα είναι τα
> μέλη
> του! Από τη πλευρά σου όμως, δεν βλέπω καμία θετική προδιάθεση, μόνο
> κριτική
> και αφορισμούς και μάλιστα χωρίς λόγο και αιτία!
Για όνομα, απλά θεωρώ

--
Παναγιώτης Κρανιδιώτης
www.vatica.org