Etsi dokimastika ena forum

fs admin at www0.org
Tue Nov 16 00:58:17 EET 2004

On Mon, 15 Nov 2004 23:12:24 +0200, Αλέξανδρος Διαμαντίδης wrote:

> * fs [2004-11-15 14:35]:
>
> Στο Gmane πάντως λύσανε το πρόβλημα αυτό - μεταξύ άλλων - με έναν εξαιρετικά
> απλό τρόπο: Δεν μπορείς να κάνεις post στο newsgroup ο ίδιος, μπορείς να
> στείλεις μόνο μέσω της λίστας. Βέβαια εμείς δεν μπορούμε να το κάνουμε
> αυτό, καθώς οι ομάδες local.linux.greek.* είναι unmoderated...

Συγγνώμη, αλλά δεν βλέπω καμία απολύτως λογική να υπάρχει ένα newsgroup
μόνο σαν archive. Αυτό δεν είναι λύση, απλά το μετατρέπει σαν κάθε άλλο
archiving μέσο όπως το web του mailman και ένα κάρο άλλα δωρεάν services.

Η λύση είναι να μην στέλνει αλλαγμένο το user-id. Αν συγκεκριμένους λόγους
αυτό είναι αδύνατο, ή θα υπάρχουν σπασμένα ή μισοσπασμένα post - όπως αυτό
- ή το κλείνεις το σύστημα.

Να προσθέσω όμως ότι προσωπικά μου φαίνεται πάρα πολύ καλή ιδέα να ΜΗΝ
γίνει νέο forum και να ΜΗΝ υπάρχουν newsgroups - όπως και τώρα. Εννοώντας,
να λειτουργεί σωστά το threading, να υπάρχει μια άλφα anti-spamming
προστασία και άσχετα από το interface ή το μέσο, όλα τα μηνύματα των
λιστών-newsgroups-webforums να πηγαίνουν σε μία πηγή και στα γνωστά 4
groups συζητήσεων.

-fs