Etsi dokimastika ena forum

Παναγιώτης Κρανιδιώτης kranidiotis at vatica.org
Mon Nov 15 12:52:25 EET 2004

On Mon, 15 Nov 2004 11:13:15 +0200, Giannis Stoilis <giannis at stoilis.gr>
wrote:

> Συμφωνώ, αρκεί:
> 1) να μπει ένα forwarder, όπου ότι γίνεται post στο forum να προωθείται
> στην mailing list, όπως επίσης να υπάρχει η δυνατότητα το κάθε post να
> έρχετε σε e-mail. Αυτά, πιστευώ, θα κάνουν ακόμα ευκολότερη την
> μετάβαση. Το αν θα τα κρατήσουμε και τα δύο, είναι άλλο θέμα.
> 2) Προτείνω να μπει σε μηχάνημα του συλλόγου. Μπορείς φυσικά να
> αναλάβεις εσύ την διαχείρηση του forum.
>

> - Γιάννης

To forwarding στην mailing list ειναι κατι που μπορούμε να το δούμε.

Στο να μπεί σε μηχάνημα του συλλόγου, όσο εχει να κάνει με την
δοκιματιστική περίοδο διαφωνώ. Και ο λόγος είναι απλός. Το ξέρω ότι πολλοί
από εσάς θα δυσανασχετήσετε με τα παρακάτω αλλά εγώ θα τα πώ. Αυτό που έχω
σκεφτεί δεν έχει να κάνει μόνο με το linux και ττο hellug. Open source δεν
είναι μόνο το linux και όλοι μας ασχολούμαστε κακά ταα ψέμματα με όλο το
φάσμα του ελεύθερου λογισμικού. Το πρόβλημα που υπάρχει, στην ούτως ή
άλλως μικρή κοινότητα του χώρου στην Ελλάδα είναι ότι ο καθένας έχει το
δικό του μπαιράκι. Και δεν λέω καλό αυτό και κανέναν δεν χαλάει αφού έτσι
όπως είμαστε καλά περνάμε. Έχουμε ρωτήσει όμως έναν νέο χρήστη που μπαίνει
στο χώρο πόσο δύσκολο του είναι να καταλάβει τι ακριβώς θα πρέπει να
παρακολουθεί για να δει τι γίνεται ή να συμμετάσχει; Που θα πάει; Στην
LGU; στο φόρουμ του ΕΛΛΑΚ, στην λίστα του open-source; στο #linux sto irc;
στο e-activistes; που τελωσπάντων; Αλλά ακόμη και εμείς, πόσα project
μπορεί να τρέχουν και να έχουν ανάγκη από κόσμο και να μην ξέρουμε τι
γίνεται. Πόσα θέματα θα μπορούσαν να λύνονται και να οργανώνονται αν κάπου
βρισκόταν η ελληνική κοινότητα του ελεύθερου λογισμικού και βέβαια του
linux και ήταν πραγματικά κοινότητα. Δείτε λίγο το παράδειγμα του AWMN.
Ανεξάρτητα ταα πλεονεκτήματα ΄η τα μειονεκτηματα του είναι αδιαμφησβήτητο
ότι αποτελεί ένα κομβικό σημείο για κάποιον που θέλει να ασχοληθεί με τα
wifi. Κατι ανάλογο στο δικό μας χώρο δεν υπάρχει. Το γιατί δεν το ξέρω και
ούτε με απασχολεί. Απλά δεν θέλω να βλέπω κουβέντες του στύλ γιατί εμείς
και όχι αυτοί, αυτοί είναι έτσι εμείς είμαστε ΄ετσι και όλα αυτά τα φαιδρά
που δίνουν την εντύπωση πολλές φορές παιδικής χαράς.
Το mail αυτό δεν στάλθηκε ούτε για να δημιουργήσει τριβές ούτε φασαρίες
απλα πιστεεύω ότι δεν ωφελεί κανένα να μην γίνεται συζήτηση ακόμα και για
θέματα που είναι λεπτά και γενικά να μπαίνουν τα προβλήματα κάτω από το
χαλάκι.

--
Παναγιώτης Κρανιδιώτης
www.vatica.org