OSD óôï ÔÅÉ ËÜñéóáò

Petros velonis at freemail.gr
Sun Nov 14 12:30:07 EET 2004

Μίλησα με τους  κ.κ Μπλάνα και Σούλτη στο ΤΕΙ Λάρισας και μου είπαν ότι
υποστηρίζουν την διοργάνωση ημερίδας ΕΛΛΑΚ στο ΤΕΙ Λάρισας. Το μόνο που
όπως είπαν απομένει είναι να κάνω μια αίτηση στον προϊστάμενο του
Τμήματος Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών κο Σαμαρά παρουσιάζοντας αν
είναι δυνατό και ένα πρόγραμμα ομιλιών και συμμετεχόντων. Μπορούμε να
κάνουμε κάτι σαν αυτό που έγινε πριν την Comdex;  Οι ομιλητές είναι
διατεθιμένοι να έρθουν στη Λάρισα;

Όπως έχω ξαναπεί αν δεν γίνει πριν τα χριστούγεννα τότε θα γίνει κατά
τον Μάρτιο.

Πέτρος Βελώνης