COMDEX material

undertow undertow at freemail.gr
Mon Nov 8 14:28:51 EET 2004

Εγώ πάλι θέλω να απολογηθώ που δε βοήθησα τόσο όσο ήθελα, και είχα σκοπό
(συγκεκριμένα δε βοήθησα καθόλου :)) αλλά δυστυχώς αυτή η βδομάδα μου
πήγε πολύ εκτός προγράμματος. Έγινε άνω κάτω και δεν πρόλαβα ούτε
περαστική να περάσω.
Δεν πειράζει.. Την επόμενη φορά να είναι καλύτερα για όλους :)

Ένα μπράβο  σε όσους κατάφεραν και έβαλαν έστω και το μικρότερο
λιθαράκι, και ευχαριστώ ιδιαίτερα όποιους πλήρωσαν το τίμημα της
απουσίας μου :)

Διαλεκτή Βαλσάμου