COMDEX material

Topoglidis Con/nos ktop at hellug.gr
Mon Nov 8 12:34:56 EET 2004

On Mon, Nov 08, 2004 at 11:15:05AM +0200, Apollon Koutlides wrote:
> Καλημέρα σε όλους.
meraaa
(kalimera)

> Κατ' αρχήν να ευχαριστήσω (εκ μέρους του εαυτού μου και μόνον φυσικά)
> όσους βοήθησαν στο περίπτερο στην COMDEX, όσους ήρθαν έστω και για
> επίσκεψη, και τους επισκέπτες που μας έκαναν να νιώθουμε ότι υπήρχε
> λόγος να βρισκόμαστε εκεί. Ήταν 4 καταπληκτικές ημέρες και το μόνο που
> έχω να πω πέρα από αυτό είναι ότι ελπίζω να ζήσω ξανά παρόμοιες στιγμές
> (και ει δυνατόν το συντομώτερο!). Goodnight Austin, Texas, wherever you are!

nai nai se eidame kirie Koutlidi ... olo stis kopelies eksigouses
to pos leitourgei to linux .... "peraste kai apo to spiti na deite..."
:P

se eida ... piges na "voutikseis" tin kopela tou tipa ekei pera
(kai kala tha ekanes ...)
(ekeini me tin galazia mplouza leo)

> PLEASE PLEASE PLEASE όποιος έχει φωτογραφικό υλικό ας το ανεβάσει κάπου
> (ή ας επικοινωνήσει μαζί μου offlist για να κανονίσουμε hosting) και ας
> ανακοινώσει την τοποθεσία... Ο Μαϊστρέλλης με κοπανάει με το keyboard
> γιατί θέλει να δει picz. Λυπηθήτε με.

kala kanei o maistrellis .. kai proteino na to kanei kai pio sixna!
NO MERCY!

> Από εμένα θα δείτε σε εύθετο χρόνο (μόλις μαζέψω τις εκκρεμότητες στο
> γραφείο και το σπίτι) επιλεγμένα stills από το video feed και, αρκετά
> αργότερα (είμαι καλλιτεχνική φύση και περφεξιονιστής, τι να κάνουμε) τα
> μονταριζμένα τελικά videoz.

amontarista ta theloume amontarista!

--
Konstantinos Topoglidis