Linux documentation issues

Κώστας Μπουκουβάλας quantis at hellug.gr
Sun Nov 7 20:08:46 EET 2004

Θα συμφωνήσω. 3=1, 4=Yes και για τα πρώτα θα πρότεινα να μας στέλνουν mail ανα
εξάμηνο στις LUG γιατί εν τω μεταξύ μπορεί κάποιος να έχει όρεξη για τις
συγκεκριμένες εργασίες. Επίσης να πω οτι διάβασα το κείμενο που έχει γράψει ο
τύπος και συμφωνώ σε πολλά σημεία αν και δεν είμαι σε θέση να υποστηρίξω οτι
ένα ενιαίο wiki θα βοηθήσει περισσότερο από οτι τα κλασσικά HOWTO's. Επομένως
είμαι υπέρ της ενίσχυσης των κλασσικών HOWTO's (αρχικά μεταφράσεις στα ελληνικά
και έπειτα, δημιουργίες νέων). Τώρα που το σκέφτομαι έχω παρατήσει ένα HOWTO στη
μέση...