board + apostolakis + ktop + politiki

undertow undertow at freemail.gr
Thu Nov 4 23:19:09 EET 2004

Αλέξανδρος Διαμαντίδης wrote:

>Η γραμμή αυτή εκφράζει μια ιδεολογία που τη βρίσκω πολύ ενοχλητική...
>Παρακαλώ πολύ να μην λέγονται τέτοια πράγματα εδώ.
>
>Κατά τα άλλα, όσα ειπώθηκαν από όλους τους συμμετέχοντες σ' αυτή τη
>συζήτηση με βρίσκουν λίγο-πολύ σύμφωνο.

Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον κ.Διαμαντίδη, τονίζοντας το ρατσιστικό και
σεξιστικό της παραπάνω πρότασης.
Δηλαδή όλα οι γυναίκες πρέπει να τα τραβάνε επιτέλους?

Πήγαινε φίλε μου να βρεις κάνα γκόμενο καλύτερα, θα έχει και τα εξτρά
της η υπόθεση. ;)

:)

(Σοβαρά τώρα, όπως έχει και σε βάθος καλυφθεί από παλαιότερο flame τα
σεξουαλικά/σεξιστικά προκαλούν flames, το υπουργείο αργόσχολων
προειδοποιεί (ας μην τοποθετηθούμε στο αν το κάνουν δικαίως ή όχι για
τους προφανείς λόγους)).

Διαλεκτή Βαλσάμου