board + apostolakis + ktop + politiki

Thanos Kyritsis djart at linux.gr
Thu Nov 4 16:01:12 EET 2004

On Thursday 04 November 2004 12:34, zakinthinos at freemail.gr wrote:
> > moderation kai politiki

Με τη σειρά μου, να σου προτείνω να κάτσεις με εθελοντικό πνεύμα να
συντάξεις ένα νέο netiquette για τις λίστες μας και να το φέρεις για
συζήτηση, πρόταση και (γιατί όχι) ακόμα και αποδοχή.

Πάνω που σκεφτόμουν τις τελευταίες εβδομάδες ότι το netiquette έχει
αρκετό καιρό να αναθεωρηθεί, αλλά βαριέμαι να κάτσω να το κάνω επειδή
δεν είναι και τόσο φλέγον ζήτημα[0].

Αυτό που φανταζόμουν είναι μιας γενικής φύσεως policy με "global"
κανόνες για όλες τις λίστες μας και μια ειδική παράγραφο για τις όποιες
λίστες απαιτούν ξεχωριστή μεταχείριση και διαφοροποίηση σε σχέση με τις
άλλες.
Και όλα αυτά σε ένα καλύτερα μορφοποιημένο κείμενο (ίσως latex, ίσως
XML, ίσως SGML) από αυτό που υπάρχει μέχρι και σήμερα.
Το τρέχον netiquette θα το βρείς εδώ:
http://lists.hellug.gr/lgu-netiquette.txt

[0] Δεν ξέρω αν παρατηρείς σωστά, αλλά η LGU λειτουργεί ομαλότατα εκτός
από τις ελάχιστες στιγμές που κάποιοι χώνεστε με τσαμπουκά και
προκαλείτε χαμό και χάος.
--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>

- What's your ONE purpose in life ?