Αποδελτίωση

Constantine Dokolas cdokolas at Sunsoftgr.com
Tue Nov 2 09:51:12 EET 2004

Thanos Kyritsis wrote:

> Μπορούμε να φερόμαστε λίγο πιο ώριμα σε τέτοια ζητήματα ?? (δεν το λέω
> προσωπικά, μην παρεξηγηθείς εσύ, αλλά συλλογικά)

> Είναι όσο πιο προφανές θα μπορούσε να γίνει πως αυτός ο "χώρος
> λογισμικού" στον οποίο αναφέρεται το άρθρο ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ από τα
> mini-customized OS-like softwares που "ζούν" στα πολύ ενδότερα του
> αυτοκινήτου και αναλαμβάνουν critical δουλειές (όπως traction control,
> συστήματα φρένων, μονάδες λήψης αποφάσεων, immobilizer και τα λοιπά).
>
> Αναφέρεται στα *multimedia* softwares που θα τρέχουν μέσα σε ένα
> [...]

Ήθελα να γράψω και εγώ τη σκέψη μου (και τώρα άδραξα την ευκαιρία)
ότι ούτε το Windows ούτε το Linux έχουν καμία σχέση με τα
"λειτουργικά" που θα έβαζαν στον "εγκέφαλο" ελέγχου του αυτοκινήτου.
Αν τυχόν ήθελαν ένα λειτουργικό (που για διάφορους λόγους είναι
περιττό) θα έβαζαν κανένα QNX ή παρόμοιο.

Doc