Comdex - Δελτίο Τύπου

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Mon Nov 1 08:37:02 EET 2004

Παναγιώτης Κρανιδιώτης wrote:
> Ετοίμασα ένα δοκιμαστικό Δελτίο Τύπου για την Έκθεση. (Η αλήθεια είναι
> ότι  έριξα μια ματιά στο δελτίο τύπου της MS για την Comdex xexxxe)

Καλημέρα. Σήμερα επέστρεψα στην δουλειά από την προηγούμενη Δευτέρα. Κάλιο αργά παρά ποτέ;
Παναγιώτη, πάρα πολύ ωραίο το δελτίο τύπου. Επισημαίνω κάποια αλλαγές που θα έπρεπε να γίνουν. Δεν ξέρω αν σε πρόλαβα, αλλά ρίξε τις μία ματιά.

> "Ο Σύλλογος Ελλήνων Χρηστών και Φίλων Linux (Hellug), συνεχίζοντας την
> προσπάθεια του στην προώθηση του ελεύθερου λογισμικού στον ελληνικό

1) Είμαστε ΈΝΩΣΗ
2) Παρενθέσεις; Φτου κακά, όχι σε δελτίο τύπου τέτοια πράγματα. Αν θέλεις παραπομπές, χρησιμοποιήσε υποσημειώσεις
3) "συνεχίζοντας";. Χρειαζόμαστε επιβεβεβαίωση ότι υπάρχουμε ακόμα; Ίσως ναι, αλλά δεν ταιριάζει σε δελτίο τύπου. Προυποθέτεις επίσης ότι όλοι μας
ξέρουν από πριν και περιμένουν να συνεχίσουμε. Δεν ισχύει.
4) Επαναλαμβάνεις την φράση "ευρύ φάσμα".
5) "δυσκολίες και τα οφέλη". Αν βάζεις τις δυσκολίες από μπροστά, δίνεις έμφαση σε ευτές. Καλύτερα να γίνει: "στα οφέλη μετάβασης, εστιάζοντας σε
τυχόν θέματα που θα προκύψουν κατά την μετάβαση"
6) Αν αναλύεις τα θέματα που θα παρουσιαστούς με κανονικές προτάσεις και παραγράφους, το AWMN το παρουσιάζεις με bullet points. Κακώς. Όλο το δελτίο
τύπου πρέπει να είναι ομοιόμορφο.
7) Καλό θα είναι να αναφέρεσε στο Linux είτε με το πρώτο γράμμα μικρό, είτε με κεφαλαίο. Όχι και με τα δύο. Για δελτίο τύπου πρόκειτε.

  Λέω να γίνει:

Η Ένωση Χρηστών και Φίλων Linux Ελλάδαςηστών και Φίλων Linux (Hellug), ο μόνος επίσημος μη-κερδοσκοπικός σύλλογος της Ελλάδας με σκοπό την
προώθηση του ανοιχτού λογισμικού και σχετικών θεμάτων πληροφορικής, παρουσιάζει στην Comdex 2004, από 4 ως 7 Νοεμβρίου 2004, περίπτερο A15, stand C20,
ένα ευρύ φάσμα εκδηλώσεων με σκοπό την ενημέρωση των  επισκεπτών στις δυνατότητες και τον τρόπο λειτουργίας και διαχείρησης προϊόντων Ελεύθερου
Λογισμικού. Οι λύσεις που θα παρουσιαστούν αφορούν όλα τα είδη χρηστών υπολογιστώνν, από τον απλό χρήστη εώς και τον πιο απαιτητικό επαγγελματία. Πιο
συγκεκριμένα θα παρουσιαστούν τα εξής:

* Εγκατάσταση και λειτουργία διανομών Linux
   Μέλη του συλλόγου θα βρίσκονται στην διάθεση των επισκεπτών με σκοπό
   την  επίλυση αποριών σχετικά με την λειτουργία σε περιβάλλον Linux
   Internet  browsing, word processing, spreadsheets, Email clients,
   επεξεργασία  εικόνας, ήχου, κλπ). Παράλληλα για επαγγελματίες του χώρου
   της  πληροφορικής θα υπάρχει επίδειξη εργαλείων και γενικότερα μεθόδων
   διαχείρησης (net,sys administration, web administration, apache,
   databases) σε περιβάλλον Linux.
   Σε όλη την διάρκεια της έκθεσης θα πραγματοποιούνται σε τακτά χρονικά
   διαστήματα πλήρης εγκαταστάσεις λειτουργικού συστήματος Debian Linux
* Παρουσίαση  ολοκληρωμένων επαγγελματικών λύσεων στηριζόμενων σε
   προϊόντα  ελεύθερου λογισμικού.
   Επαγγελματίες μέλη του συλλόγου θα παρουσιάζουν λύσεις που ήδη
   χρησιμοποιούν στον επαγγελματικό τους χώρο καθώς και θα εκθέτουν την
   προσωπική τους εμπειρία για τα οφέλη της μετάβασης μιας επιχείρησης στον χώρο του ελεύθερου λογισμικού,
   εστιάζοντας στα θέματα που μπορούν να προκύψουν από αυτή.
* Linux και Ασύρματα Μητροπολιτικά Δίκτυα.
   Μέλη με την διτή ιδιότητα του Hellug αλλά και του AWMN αναλύουν
   τον τρόπο  με τον οποίο το λειτουργικό σύστημα Linux αλλά και πολλά άλλα
   προγράμματα  ελεύθερου λογισμικού έχουν επιτρέψει την οικονομική και
   παράλληλα  αξιόπιστη λειτουργία του μεγαλύτερου Ασύρματου Μητροπολιτικού
   Δικτύου της χώρας. Θα γίνουν παρουσιάσεις που αφορούν τα οφέλη επιλογής Linux, όπως επίσης και
   ο τρόπος διαχείρησής ενός κόμβου που το τρέχει.
* Get a Linux life.
   Το Linux και ο χώρος του Free Software δεν είναι μόνο επαγγελματικές
   λύσεις και εξωτικά προγράμματα. Το Linux είναι μέρος μιας ευρύτερης
   φιλοσοφίας με πολύ κέφι και χαρούμενη διάθεση. Έτσι λοιπόν, η μασκότ του λειτουργικού αυτού συστήματος,
   ο πιγκουίνος, θα βρίσκεται σε κούπες και μπλούζες, σε όσους θέλουν να εντάξουν ένα πιγκουίνο στην
   καθημερινότητά τους και να ενισχύσουν οικονομικά τον σύλλογο.

  Μετά από αρκετά χρόνια παρουσίας το Linux έχει φτάσει στο επίπεδο
  ωριμότητας που του επιτρέπει την χρήση του σε όλο το φάσμα της
σύγχρονης κοινωνίας με ασφάλεια, αξιοπιστία και φιλικότητα. Σε
ένα δικτυακό  περιβάλλον γεμάτο κινδύνους από ιούς και κακόβουλες επιθέσεις, με την
πληροφορία να έχει  γίνει πολύτιμη και την απώλεια της καταστροφική, το
Linux μπορεί πιά να  διαδραματίσει τον ρόλο του ώς σταθερή και ασφαλή
πλατφόρμα εργασίας, με  ελάχιστο κόστος, χωρίς άδειες χρήσης και με μια πληθώρα προγραμματιστών που δοκιμάζουν, ελέγχουν και
βελτιώνουν τα προγράμματα που  δημιουργήθηκαν και εξελίχθηκαν από αυτούς
για αυτούς αλλά και για όλο τον  υπόλοιπο κόσμο. Ελάτε να μας επισκεφτείτε. Οι
φίλοι και τα μέλη του συλλόγου θα είναι εκεί.

Εκ μερους την Ένωσης Χρηστών και Φίλων Linux Ελλάδος
- Κρανιδιώτης Παναγιώτης

> Μια ιδέα που μου ήρθε σήμερα είναι άν έχουμε γρήγορη γραμμή internet να
> καίμε cd με ελεύθερο λογισμικό για linux αλλά και για windows (open
> office, apache, mysql, php, κλπ) επιτόπου χρησιμοποιώντας κάποια cdrw.
> Επίσης θα ήταν πολύ καλή ιδέα να μπορούσαμε πέρα από την διανομή Κnoppel
> ή  Suse να δίναμε και τα DVD του Debian Sarge με το κόστος των DVD
> φυσικά.  Βέβαια χρειαζόμαστε εξοπλισμό να κάψουμε όλα αυτά τα DVD ...
> Καμιά ιδέα;

To κάναμε πέρυσι. Είχε ΤΟΣΟ μεγάλη επιτυχία, που δεν τολμούμε να το ξανακάνουμε. Απαγορεύονται τα CDr ή παρόμοιες συσκευές σε ακτίνα 5 μέτρων από τα
άκρα του περιπτέρου...
1) Απασχολούν άτομα και υπολογιστές που θα μπορούσαν να ενημερώνουν τον κόσμο με παρουσιάσεις.
2) Το κόστος είναι μεγαλύτερο από τα τυπωμένα
3) Όποιος θέλει κάτι τέτοιο, τον στέλνουμε στην ΕΕΧΙ(http://www.eexi.gr/)

- Γιάννης Στοΐλης