Αποδελτίωση

Manolis Christodoulou mchris at pel.forthnet.gr
Mon Nov 1 00:11:48 EET 2004

Αλέξανδρος Διαμαντίδης wrote:

> Μην το γελάς καθόλου! Εκεί όμως που έχει πραγματικό ενδιαφέρον είναι στα
> πολεμικά πλοία σε Αγγλία και ΗΠΑ που δουλεύουν με Windows... Πριν από
> 1-2 χρόνια ένα από αυτά είχε μείνει ακυβέρνητο μεσοπέλαγα, αν θυμάμαι
> καλά.

Το χειρότερο απ'όλα είναι το εξής. Σε ένα άρθρο ενός μέλους του Sydney
LUG που υτλοφοτείται "Free Software Matters" εχω κάνει τη μετάφραση και
μάλλον θα μειραστεί στην Comdex. Εκεί αναφέρεται το υποθετικό σενάριο η
εφορία να κρατάει όλα της τα δεδομένα σε μορφή Excel ή Word και ξαφνικά
η Microsoft να απαγορέψει την χρήση τους. Το κουφό είναι ότι μάλλον στην
ελλάδα αυτό συμβαίνει ήδη.

--
    /"\
    \ /    ASCII RIBBON CAMPAIGN - AGAINST HTML MAIL

Manolis Christodoulou MD.
http://users.forthnet.gr/pel/mchris/

mailto:mchris at pel.forthnet.gr (Default)
mailto:drael21 at icqmail.com ICQ# 41895329