Comdex + ΕΚΛΟΓΕΣ

Manolis Christodoulou mchris at pel.forthnet.gr
Fri Oct 22 15:47:57 EEST 2004

Gregory Chomatas wrote:

> ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΤΙ ΘΑ ΔΙΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ
> Επίσης πρέπει ένας να αναλάβει τα μπλουζάκια και τις κούπες και κάποιος
> άλλος το φυλλάδιο που θα δίνουμε στους επισκέπτες. Ας μην κάνουμε
> ατέρμονες συζητήσεις στη λίστα. Ας προσφερθούν κάποιοι να αναλάβουν αυτά
> τα δύο και ας το χειριστούν μετά όπως θέλουν (ρωτώντας ή κανοντας ότι
> νομίζουν καλύτερο). Είναι καλύτερο να τυπώσουμε κάποια οποιαδήποτε
> μπλουζάκια επιτέλους (σχετικά με το σύλλογο κατα οποιαδήποτε έννοια)
> παρά τίποτε. Για τα CD δεν χρειάζεται να κάνουμε κάτι υποθέτω, απλώς θα
> τα μεταφέρουμε στην έκθεση.

Εχθές με ρωτούσε ο αδελφός μου αν θα υπάρξει νέα παραγγελία για κούπες.
Επίσης έχει γνωστό για παραγωγή μπλουζακίων! Επειδή δεν με βλέπω να
μπορώ να βοηθάω στην Αθήνα υπενθυμίζω τα τηλέφωνό του:
2241022933
6942039000
email:ymcrodos at otenet.gr

--
    /"\
    \ /    ASCII RIBBON CAMPAIGN - AGAINST HTML MAIL

Manolis Christodoulou MD.
http://users.forthnet.gr/pel/mchris/

mailto:mchris at pel.forthnet.gr (Default)
mailto:drael21 at icqmail.com ICQ# 41895329