ΕΚΛΟΓΕΣ

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Tue Oct 19 15:53:54 EEST 2004

ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΝΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΕΤΕ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΜΑΙL. ΜΗΝ TO KANETE .-
(Η παραπάνω σημείωση είναι για αυτούς που πατάνε "Reply All"+[random ανοησία]+"Send". Αν το έβαζα στο ΥΓ, πιθανότατα θα το έβλεπαν πολύ αργά)

Σχετικά με τις εκλογές, θέλω να πω κάτι.
1ον) κακώς είπαμε οι υποψηφιότητες να γίνονται στο board at . Να γίνονται και στο hellug@, για να βλέπουμε όλοι πόσοι και πιοι βάζουν υποψηφιότητα. Οι
εκλογές είναι μία δημόσια και δημοκρατική διαδικασία, στην οποία πρέπει όλοι να συμμετάσχουμε
2ον) Έχω πει σε μερικά άτομα να βάλουν υποψηφιότητα. Η απάντηση που έλαβα σχεδόν από όλους, ήταν: Εσύ θα βάλεις;
Ο σύλλογος δεν είναι Ένωση του Στοΐλη. Εγώ είμαι απλά ένα μέλος και σύντομα τέως Γραμματέας. Τι σχέση έχει το τι θα κάνω εγώ; Ξαναλέω για όσους δεν το
γνωρίζουν: Γράφτηκα μέλος στον σύλλογο μία μέρα πριν λάβω μέρος στις εκλογές. Γιατί δεν ήμουνα μέλος; Γιατί θεωρούσα ότι ο σύλλογος δεν με κάλυπτε με
τις μέχρι τότε ενέργειές του. Μιλούσα μάλιστα και με περιφρόνηση για τον σύλλογο(ΟΚ, έκανα και μαλακίες...). Όταν είδα ότι δεν συμπληρώνουν αρκετά
άτομα για ΔΣ, σκέφτηκα ότι καλά θα κάνω να σκάσω και να κάνω όσα νομίζω ότι θα μπορούσε να κάνει ο σύλλογος. Και έτσι, έλαβα μέρος. Το αν τα κατάφερα
καλά, είναι κάτι που θα φανεί στο μέλλον. Ξέρω ότι είπα ότι θα κάνω περισσότερα, αλλά λυπάμαι, δεν τα κατάφερα. Αυτά μπόρεσα, αυτά έκανα. Εσείς;
3ον) Στην λίστα hellug@ έχουν γνώμη και η κουτσή Μαρία. Καλά κάνει και έχει γνώμη, αλλά μετά τι κάνετε; Μόνο να μιλάτε ξέρετε; Τόσο δύσκολο είναι να
δώσετε πίσω στην κοινότητα που σας δίνει τόσα πολλά; Εγώ προσωπικά βγάζω λεφτά από το Linux με συντηρήσεις κλπ, και το γουστάρω. Θεωρώ χρέος μου όμως
να δώσω και κάτι πίσω. Εσείς τι κάνετε; Μην ακούω ότι χρειάζεται γνώσεις. Εγώ προσωπικά για να βάλω ελληνικά σε desktop, όταν τα βρίσκω σκούρα,
πηγαίνω ακόμα στην σελίδα του DJ Art.
4ον) Αν δεν έχετε χρόνο να ασχοληθείτε, τότε γιατί συμμετέχετε στο κάθε thread της hellug@? Για να πούμε την ανοησία μας, υπάρχει και το IRC, υπάρχει
και το /dev/null.
5ον) Όσοι διαφώνησαν με τις πράξεις του ΔΣ, είτε τώρα, είτε στο παρελθόν, καλά θα κάνουν να έρθουν μπροστά και να πάρουν τα ηνία. Στην κριτική είμαστε
όλοι καλοί. Ας πράξουμε και λίγο. Δεν το λέω ειρωνικά, είμαι σίγουρος ότι πολλοί θα μπορούν να καταφέρουν εξαιρετικά και πρωτοπόρα πράγματα, αν το
αποφασίσουν. Το πρώτο βήμα όμως, θα είναι να βάλουν υποψηφιότητα.
6ον) Αν είναι να βάλετε υποψηφιότητα για την πλάκα, για να συμπληρωθούν οι θέσεις ή για να το παρατήσετε μετά από μερικούς μήνες, καλύτερα να μην
βάλετε. Σκεφτείτε το.

Μέχρι τώρα, υποψηφιότητα έχει βάλει μόνο ο Χρίστος Ρικούδης.

- Γιάννης Στοΐλης