Comdex + ΕΚΛΟΓΕΣ

Thanos Kyritsis djart at linux.gr
Tue Oct 19 14:00:24 EEST 2004

On Tuesday 19 October 2004 11:08, Gregory Chomatas wrote:

Έχω μερικές απορίες, οι οποίες μάλλον έχουν να κάνουν με τη φύση της
παρουσίας μας εκεί.

Όταν λέμε παρουσίαση λύσεων, ας πούμε π.χ. την εγκατάσταση, θα είναι
κάποιοι στο περίπτερο και επαναλαμβανόμενα θα παρουσιάζουν τη
εγκατάσταση από το πρωί μέχρι το βράδυ ? ή μήπως θα βγεί πρόγραμμα
παρουσιάσεων (ίσως και σε ειδικό χώρο), κάπως σε στύλ σεμιναρίου, όπου
κάθε παρουσίαση θα γίνει μία φορά σε ορισμένο χρόνο κλπ ?

> Η συνάντηση
> θα γίνει στην Αθήνα στο χώρο που έχει φτιάξει ο Richard (Καλλιθέα) ή
> στα γραφεία της EEXI (κέντρο).

Από τη στιγμή που σκέφτεστε να έχουμε φυσική παρουσία μελών, το ερώτημα
είναι: χωράμε στα 2 προαναφερθέντα μέρη ? Για το εργαστήρι δεν ξέρω, αν
και από τις φωτογραφίες μπορώ να κρίνω πως δεν χωράει πάνω από 50
άτομα. Για την ΕΕΧΙ μπορώ να το επιβεβαιώσω πως ΣΙΓΟΥΡΑ δε χωράνε 50
και παραπάνω άτομα.

Μήπως να επιχειρήσουμε να στείλουμε προσκλήσεις σε όλα τα μέλη ζητώντας
τους να δηλώσουν αν μπορούν/σκοπεύουν να έρθουν ή όχι, ώστε να έχουμε
μια εικόνα του χώρου που θα χρειαστούμε.

--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>

- What's your ONE purpose in life ?
- To explode, of course! ;-)