Comdex presence

Παναγιώτης Κρανιδιώτης kranidiotis at vatica.org
Fri Oct 15 14:54:39 EEST 2004

Πέρα από το ότι θα με ενδίεφερε να βοηθήσω στο οτιδήποτε και κυρίως στα
PBX (που θέλω να δω πως στήνεται :-) )  έχω και εγώ κάποιες κάρτες PCMCIA
Lucent Wavelan, το φορητό μου με ότι έχει πάνω (Debian εννοείται :-) )
όπως και ότιδήποτε χρειαστείτε απο ασύρματα Linksys ότι θέλεται
φέρνω(ούτως ή άλλως θα το δώσω μετά, δεν μένει...). Απλά επάναλαμβάνω
ποιός το συντονίζει το όλο θέμα. Όχι τίποτα άλλο να οργανωθούμε...

Επίσης δύο εξτρεμιστικές κινήσεις

Α. Μυστική συνάντηση με τον αρχηγό του κυκλώματος πώλησης πειρατικών CD
ώστε οι μαύροι να αναλάβουν την τύπωση και διανομή του CD toy Knoppel kai
tou DVD tou Debian Sarge. To μεγαλύτερο δίκυο διαανομής CD στην Ελλάδα
στην υπηρεσία του ΕΛΛΑΚ. Φανταστείτε να υπάρχει Linux παντού!!! Άσε που αν
τους πιάσουν δεν θα πάνε ποτέ φυλακή για αυτό.

Β. 4 μέρες πρίν την Comdex ευρείας κλίμακας αφισοκόλληση (σαν τις παλιές
κομματικές οργανώσεις) σε όλη την Αθήνα με τα events που θα γίνουν στην
έκθεση... και διάφορα άλλα...
  --
Παναγιώτης Κρανιδιώτης
Chaotic Neutral Mage....