Comdex presence

Apollon Koutlides apollon at planewalk.net
Fri Oct 15 12:22:29 EEST 2004

Περί παρουσίας στην ComdEx, έχω να προτείνω τα εξής (τα οποία
πιστεύω/ελπίζω/υποθέτω ότι μπορώ και να υλοποιήσω με ή χωρίς τη βοήθεια
κάποιων τρίτων):

- Asterisk Opensource PBX (VoIP/softswitch/CTI/IVR solution)
- NLVE solutions (kino με την firewire videocamera μου - το cinellera
δεν το καταλαβαίνω!)
- DAW solutions (ardour/rosegarden/JAMin/fluidsynth/spiralsynth/LADSPA etc.)

Μπορώ να φέρω το PCάκι μου, έτοιμο για NLVE και DAW καθώς και ένα MIDI
keyboard (λίγο αρχαίο αλλά τη δουλειά την κάνει I guess). Για
asterisk/voip μπορώ να φέρω ένα P200MMX και ένα αϊπίφωνο.

Αν υπάρχει κάνας εθελοντής για συνεργασία σε οποιοδήποτε από τα ανωτέρω,
παραπάνω από καλόδεχτος :-) (Αν υπάρχει και κανένα option για hardware
ακόμα καλύτερα γιατί θα μείνω χωρίς πισί σπίτι!)

--
Απόλλων Κουτλίδης