Kill Bill Tux.

Theodore J. Soldatos bafh at hellug.gr
Fri Oct 15 10:42:00 EEST 2004

Apollon Koutlides wrote:

> ΟΚ, ναι, είναι ωραίο το design, σαφώς θα το φόραγα σε διάφορες
> περιστάσεις - ΟΧΙ ΟΜΩΣ στην Comdex. Ούτε σε άλλου είδους δημόσιο event
> στο οποίο εμπλέκεται η κοινότητα. Καλό είναι να θυμόμαστε ότι δεν
> είμαστε μόνοι μας σε αυτό τον πλανήτη, και ότι οι εριστικές τακτικές
> μόνο κακό κάνουν - αν δεν έχεις ένα ισχυρό marketing department πίσω
> σου. Δεν ξέρω, ίσως να παρα-είμαι politically correct, αυτή ωστόσο είναι
> [προς το παρόν] η θέση μου.

Συμφωνώ και εγώ. Είναι καταπληκτικό σχέδιο, αλλά όχι για την Comdex ή άλλη
"επίσημη" εμφάνιση του συλλόγου. Οι manager και οι PR τύποι δεν έχουν την ίδια
αίσθηση του χιούμορ με geeks και hackers...

'Οσο για το θέμα του copyright, τον συγκεκριμένο tux τον έχω δει (σε mail
τύπου "εταιρική σαχλίτσα") εδώ και πολύ καιρό. Έτσι κι αλλιώς, νομίζω ότι η
εταιρεία με τα μπλουζάκια δεν μπορεί να έχει copyright στο συγκεκριμένο design
γιατί υπάρχει ήδη copyright στον tux, αλλά IANAL...

Θ.

--
=  theodore at eexi.gr =_/_====== "Greed is never good" - Linus Torvalds ========