Hellug Digest, Vol 18, Issue 15

Apollon Koutlides apollon at planewalk.net
Fri Oct 15 09:47:06 EEST 2004

Nikolaos Korkakakis wrote:

>Φ-Ο-Β-Ε-Ρ-Ο !!!! Και γαμώ τα λογοπαίγνια!!!
>
>Comdex θα ήθελα να έρθω και εγώ εαν είναι και ανάγκη φυσικά...
>[Μπλουζάκια πάρτε όλοι για όλη την οικογένεια - Open Source is a way
>of life ;-) ]

ΟΚ, ναι, είναι ωραίο το design, σαφώς θα το φόραγα σε διάφορες
περιστάσεις - ΟΧΙ ΟΜΩΣ στην Comdex. Ούτε σε άλλου είδους δημόσιο event
στο οποίο εμπλέκεται η κοινότητα. Καλό είναι να θυμόμαστε ότι δεν
είμαστε μόνοι μας σε αυτό τον πλανήτη, και ότι οι εριστικές τακτικές
μόνο κακό κάνουν - αν δεν έχεις ένα ισχυρό marketing department πίσω
σου. Δεν ξέρω, ίσως να παρα-είμαι politically correct, αυτή ωστόσο είναι
[προς το παρόν] η θέση μου.

--
Απόλλων Κουτλίδης