Infosystem photos

Balaskas Euaggelos ebalaskas at edu.teiath.gr
Wed Oct 13 21:03:28 EEST 2004

Giannis Stoilis wrote:
> Για αυτούς που έχουν bandwidth:
> http://mplia.stoilis.gr/infosystem2004.tar
> Περίπου 54ΜΒ...
>

> - Γιάννης Στοΐλης

Αχ ακόμα δεν μπορώ να ξεχάσω την Θεσ/νικη.

Η έκθεση είχε πάρα μα πάρα πολύ κόσμο και ΟΛΟΙ μα ΟΛΟΙ πέρασαν από το
περίπτερό μας.

Η Θεσ/νικη είναι υπέροχη με υπέροχους ανθρώπους και συγκεκριμένα
υπέροxες γυναίκες !!!!!!!!!!!!!!

Δείτε τις φωτογραφίες, όλα τα περίπτερα είναι άδεια και ΜΟΝΟ μα ΜΟΝΟ το
δικό μας έχει τόσο μα τόσο κόσμο όπου ερχόντουσαν από τα υπόλοιπα
περίπτερα και μας ρωτάγαν τι προσφέρουμε - τι παρουσιάζουμε στο
περίπτερο !!!

Ελάτε όλοι στο περίπτερο του συλλόγου στην COMDEX - ελάτε να δείξουμε τι
μπορούμε να παρουσιάσουμε ως σύλλογος - τι μπορούμε να δείξουμε ως
HELLUG - ως χρήστες ή διαχειριστές του LINUX.

Μην ξεχνάτε ακόμα και σε MANAGER της MICROSOFT δώσαμε knoppel !!!!!!!!!

ελπίζω (προσωπική μου ευχή) η επόμενη έκδοση του Νίκου (Νίκος Νύκταρης
δημιουργός του knoppel) να διανεμηθεί στην COMDEX

Υ.Γ.: Ο Νίκος μου είπε από την προώθηση του knoppel ότι βγάλει τα μισά
για αυτό σας παρακαλώ όλους προσπαθήστε να διαφημίσετε το knoppel μιας
και είναι χωρίς καμία χρέωση μπας και βγάλω κανένα φράγκο. Πόσο είναι τα
μισά του 0 μηδέν ευρω ?