Comdex

Apollon Koutlides apollon at planewalk.net
Wed Oct 13 10:03:20 EEST 2004

Balaskas Euaggelos wrote:

> Πρέπει να βρεθεί κάποιος μέσα στην βδομάδα και να πει:
> "Αναλαμβάνω να βρω που θα τυπωθούν τα μπλουζάκια και τι θα γράφουν
> επάνω."

Ακόμα δεν έχω ακούσει κανένα σχόλιο για τα σχέδια που έστειλα στις 7
Οκτ. ωστόσο... μήπως είσαι μερικά κιλά "εκτός θέματος";

> Προτείνω να ΜΗΝ είναι μόνο ένα σχέδιο αλλά 5 - 6 και να τυπωθούνε και
> σε μαύρο και σε άσπρο μπλουζάκι.

Να καταλαβαινόμαστε λιγάκι παρακαλώ... τα μπλουζάκια είναι "του
συλλόγου" ή εμπορικού τύπου εγχείρημα; "Στολή εθελοντή" ή είδος προς
διάθεση στο περίπτερο; Νομίζω πως είναι προφανές ότι οι δύο περιπτώσεις
πρέπει να τυγχάνουν ΠΟΛΥ διαφορετικής μεταχείρισης. Η έως τήσδε δουλειά
έχει γίνει με την πρώτη εκδοχή στο μυαλό μου.

Ask not what your LUG can do for you...

--
Απόλλων