Infosystem update...

Κώστας Μπουκουβάλας quantis at hellug.gr
Tue Oct 12 16:38:02 EEST 2004

Θέμα 1ο: (από Μιχάλη Ιατρού) "Ακολασίες"

Οι ακολασίες ήταν υπέροχες. Μόνο το Σάββατο δεν υπήρξαν γιατί ήταν το πρώτο
μεγάλο μπάμ του κόσμου και δεν άντεχε κανείς μας.

Θέμα 2ο: (από Σπύρο Μπόλη) "(CDia) για τις εδώ εκθέσεις"

Εαν όλα πάνε καλά και είμαι ξεκούραστος θα προσπαθήσω να έρθω στην Comdex. Ποιος
καλός άνθρωπος θα μπορούσε - ενδεχομένως, γιατί δεν είναι ακόμη σίγουρο οτι θα
έρθω - να με φιλοξενήσει στην περίπτωση που δεν έχω λεφτά για ξενοδοχείο;

Θέμα 3ο: (από Γιάννη Στοϊλη) "Τελικός απολογισμός: 31 νέα μέλη."

Χμμ... Αυτή ειδικά η φουρνιά έχει special members. Όσοι ήταν παρόντες στην
τελευταία ακολασία πιστεύω οτι καταλαβαίνουν.

Θέμα 4ο: (από Βαγγέλη Μπαλάσκα) "Έχω πολλά να πω θα τα γράφω λίγα - λίγα"

Στο ημερολόγιο ιδεών γραφτήκαν ακόμα περισσότερες προτάσεις. Θα σου τις στείλω
όποτε μπορέσω με e-mail να τις κάνουμε ένα μεγάλο ενιαίο και όμορφο post.

Θέμα 5ο: (από Απόλλων Κουτλίδη) "Δεν είναι να απορεί κανείς που οι
"γκομπγιουτεράδες" έχουν βγάλει όνομα στην ερωτική αποτυχία"

Μου φαίνεται δεν είδες την φωτογραφία #20...

Θέμα 6ο: (από αυτόν που έφτιαξε το νεο site του Hellug) "Πως γίνεται το log in;"

Θέμα 7ο: Και του χρόνου! Και συχνότερες ακολασίες εκτός infosystem... και΄όχι
μόνο στη Θεσσαλονίκη αλλά και 504 χιλιόμετρα νότια της!