Infosystem update...

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Tue Oct 12 08:56:59 EEST 2004

Όλες οι φωτογραφίες μου είναι εδώ:
http://mplia.stoilis.gr/infosystem2004/

Σχόλια:
- Η πιγκουίνος είναι η κοπέλα μου. Ε ναι λοιπόν, τα έχω με τον tux. Μπορείτε να μου υποβάλεται τα σέβη σας εργάσιμες ημέρες και ώρες.
- Ακόμα ψάχνω το κάθαρμα που έβαλε τα κουκλάκια με τον tux και την κότα του Ρικούδη να κάνουν τα αίσχη, και τα φωτογράφισε με την μηχανή μου. Δίδεται
αμοιβή.
- Όποιο πιτσιρίκι καθόταν σε PC, έβρισκε τα παιχνίδια και του έδινε να καταλάβει. Κανένα πρόβλημα χρηστικότητας από την μεριά τους...
- Οι φωτογραφίες του tux στο περίπτερο της microsoft, έγιναν με πλήρη συνείδηση των ατόμων που καθόταν εκεί. Εξάλου, όπως είπαν: "Σιγά μωρέ, όλοι
microsoft είμαστε..."
- Τελικός απολογισμός: 31 νέα μέλη. Φλυτζάνια που πουλήθηκαν: 100 από τα 108. Τα υπόλοιπα θα τα στείλω δωράκια στους χορηγούς.
- Η επίδειξη εγκατάστασης του Linux είναι μεγάλη επιτυχία. Όποτε γινόταν, το περίπτερό μας φράκαρε...
- Έβγαλα μερικές φωτογραφίες από ψηλά, από την έκθεση γενικότερα, για όσους ήθελαν μία γενική εικόνα. Τα μόνα περίπτερα που είχαν κόσμο, ήταν το δικό
μας, του TWMN και του HELMUG.

Ευχαριστώ όσα άτομα ήρθαν για να βοηθήσουν στο περίπτερο. Οι αντοχές τους ξεπέρασαν τις δικές μου. Ευχαριστώ επίσης το απέναντι περίπτερο, της
Κοινωνίας της Πληροφορίας, που μας κερνούσε αναψυκτικά και γλυκά, που μας άφηνε να καθόμαστε στο δικό τους περίπτερο για να ησυχάσουμε από την
λαοθάλασσα, που άφηνε τον κόσμο από το περίπτερό μας να ξεχυλίσει και προς την δικιά τους μεριά.

Αυτά...
Ρίξτε και μία ματιά εδώ:
http://new.hellug.gr/hellug/

- Γιάννης