Infosystem 2004: Anoigoume kai sas perimenoume!!!

Petros velonis at freemail.gr
Fri Oct 8 17:15:36 EEST 2004

>5000 fulladia, aspromaura, monhs opshs, mishs A4 me plhrofories gia ton sullogo,
>to eleu8ero logismiko kai to linux genikotera. Auta einai mia prosfora enos
>xorhgou pou protima na meinei anwnumos.

Ένα μπράβο στον χορηγό αυτό.
Μήπως υπάρχουν αφίσες για τον σύλλογο ή για τη συμμετοχή του συλλόγου
στην έκθεση ή έστω κάτι σαν την αφίσα που υπήρχε στο 2ο συνέδριο ΕΛ/ΛΑΚ;
Δεν έχω δει τα φυλλάδια που λες αλλά θα μπορούσαν να γίνουν μερικές πχ
15 αφίσες με πληροφορίες και να κολληθούν σε ΤΕΙ/Πολυτεχνεία.

Επίσης για όσα φυλλάδια (αν) περισσέψουν μπορούν όσοι έχουν την καλή
διάθεση να πάρουν μερικά και να τα μοιράσουν σε σχολές της περιοχής τους
(βάλε εμένα για το ΤΕΙ Λάρισας).

Φιλικά,
Πέτρος