Infosystem update - Day 0 & 1

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Fri Oct 8 09:48:53 EEST 2004

Καλημέρα σας,
δεν έχω πολύ χρόνο, αλλά ήθελα να σας αναφέρω μερικά πράγματα:
- Το κόστος από τα φλυτζάνια ανέβηκε τελικά, επειδή τα μεταφορικά ήταν περισσότερα από αυτά που μου είχαν πει αρχικά. Το κάθε φλυτζάνι κόστισε περίπου
12.1 ευρώ. Οπότε, τα δίνουμε σε όλους 15 Ευρώ. Αν και ακριβά, την πρώτη μέρα πουλήθηκαν 18.
- Το TWMN κανόνισε να μας φέρει μία επίπεδη οθόνη 36 ιντσών. Καθημερινά, κάνουμε σε αυτήν επίδειξη εγκατάσταστασης του Linux. Στην διάρκεια της
εγκατάσταστης, εξηγούμε το κάθε βήμα και γενικά λύνουμε απορίες. Στήνουμε το Suse που δίνουμε, οπότε έτσι τα CD που δίνουμε τα παίρνουν τα άτομα και
ξέρουν τι τους γίνεται περίπου.
- Το knoppel, όπως και πέρυσι, έχει γίνει ανάρπαστο!
Πάρτε και μία γεύση. Δεν έχει thumbnails ή comments, λόγω έλειψης χρόνου.
http://mplia.stoilis.gr/infosystem2004/
- A, η microsoft παίρνει (για πρώτη φορά νομίζω) μέρος στην έκθεση, αυτόνομα. Είναι μερικά βήματα μακρυά από εμάς! ;-) Τις επόμενες ημέρες που θα κάνω
βόλτα στην έκθεση, θα βγάλω φωτογραφίες.

- Γιάννης Στοΐλης