magaz - license για τα άρθρα

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Wed Oct 6 18:12:54 EEST 2004

On 2004-10-06 17:31, Michael Iatrou <m_iatrou at freemail.gr> wrote:
> Ευχαριστώ όλους όσους έκαναν τον κόπο να απαντήσουν.
>
> Σκέφτομαι η default license για το magaz να είναι η Creative Commons
> Attribution-ShareAlike 2.0 [0], με βασική εναλλακτική λύση την Creative
> Commons  Attribution-NonCommercial 2.0 [1] ή όποια άλλη επιθυμεί ο
> αρθρογράφος.
>
> [...]
> Αν υπάρχει κάποια παρατήρηση πάνω σε αυτό (ιδιαίτερα από τον κόσμο που έχει
> ήδη γράψει άρθρα για το magaz) είναι ευπρόσδεκτη. Ειδικά από όσους πρότειναν
> την FDL, θα ήθελα περισσότερο feedback, από τη στιγμή που υπάρχει αυτό:
> [...]

Η FDL μου φαίνεται πολύ περίπλοκη.  Οποιοδήποτε license έχει ολόκληρη
λίστα με "ορισμούς" στην αρχή του και αποτελείται από hardcore νομικούς
όρους, είναι υπερβολικά περίπλοκο για μένα.  Προτιμώ κάτι σαν:

  : Πνευματικά δικαιώματα (C) 1999-2004 Γιώργος Κεραμίδας.
  :
  : Η αντιγραφή, δημοσίευση, αναπαραγωγή, εκτύπωση, διανομή και
  : οτιδήποτε άλλο θέλετε να κάνετε με το κείμενο αυτό επιτρέπονται
  : αρκεί να τηρούνται οι παρακάτω 2 όροι:
  :
  : α. Αυτή η σημείωση περί πνευματικών δικαιωμάτων δεν αφαιρείται
  : για κανένα λόγο.
  :
  : β. Δεν επιτρέπεται να ισχυριστείτε ότι εσείς γράψατε το αρχικό
  : κείμενο.

Τέλος.  Αυτά.  Δεν χρειάζεται τίποτα άλλο.  Για μένα τουλάχιστον.  Οπότε
από τις δυο Creative Commons άδειες, μάλλον τείνω προς την ShareAlike 2.0.

> Προφανώς, πριν οποιαδήποτε οριστική απόφαση θα ενημερωθούν οι αρθρογράφοι.
>
> [0] http://creativecommons.org/licenses/by-sa/2.0/
> [1] http://creativecommons.org/licenses/by-nc/2.0/

Ότι έχω γράψει εγώ μπορεί να διανέμεται με την ShareAlike, δεν έχω πρόβλημα.