[Fwd: tux!]

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Mon Oct 4 09:59:58 EEST 2004

Thanos Kyritsis wrote:
> Στις εθνικές εορτές κρατάμε τις σημαίες με το στόμα ?!
> Ε, θέλω να δώ και την άποψη του να την κρατάει σαν νορμάλ .... ανώτερο
> ον ;>

Ο πιγκουίνος, σαν ανώτερο ον που είναι, μπορεί να κρατάει την σημαία με το στόμα, με τις πατούσες, με τα χέρια ή και με την δύναμη της θέλησης, άμα
λάχει, να ούμε... Γιατί μπορεί να κάνει τα πάντα... ;-)

Στην συγκεκριμένη περίπτωση, επειδή είναι και true multitasking, την κρατάει με το στόμα, διότι πρέπει να έχει τα χέρια ελεύθερα για να δουλεύει.

- Γιάννης Στοΐλης