Προτεινόμενο Logo για το Σύλλογο

Thanasis Chrysos chrysos at csd.uoc.gr
Sat Oct 2 19:11:52 EEST 2004

Gregory Chomatas wrote:

> Καλημέρα,
> σας στέλνω ενα logo που μας σχεδίασε η K2design (τους ευχαριστούμε πολύ)
> για το σύλλογο. Η K2design έχει σχεδιάσει (μεταξύ άλλων) και τα
> pictograms για τα αγωνίσματα των Ολυμπιακών αγώνων.

...δεν θα περίμενε βέβαια κάποιος καλό γούστο από αυτούς που έβγαλαν τα
Logo-τερατουργήματα των Ολυμπιακών.

Το κακομοίρικο το πλασματάκι μοιάζει με τα άλλα, αυτά που έβγαιναν με
τις σημαίες να πανυγηρίσουν τις νίκες των ποδοσφαιρικών ομάδων.

Δεν είναι απλά κακόγουστο, είναι *μεταμοντέρνο*.

Είμαι σίγουρος ότι ο Linus θα τραβούσε τα μαλλιά του...

Θανάσης Χρυσός.