gia bloyzakia o logos

Spiros Bolis sbolis at freemail.gr
Thu Sep 30 19:13:06 EEST 2004

Kalhspera,
an boithaei exw dyo bloyzakia "toy syllogoy" kai "toy linux"

to ena to typwsan oi Krhtikoi sto installfest toy TEI Hrakleioy (Krhths
an protimate) me: brosta kai mikro, sto ypsos ths kardias mia patoysa me
ena "H" apo panw kai me mikra grammata mesa sthn patoysa "HELLUG". Apo
pisw, oloklhrh h bloyza ena terastio pigkoy'i'no me olografws apo katw
"Hellenic Linux Users Groyp". Sto de3i maniki exei mia mikrh stabitsa
toy xorhgoy.

to allo, to typwsame ws D.S. me thn eykairia ths episkepshs toy Jon
"maddog" Hall. Olo aspro kai brosta kai mikro sto ypsos ths kardia to
"retoysarismeno, 3D" pigkoyinaki poy exei o Kwstas o Topoglodhs sth
selida toy. Ola-ola typwthika dyo bloyzakia, ena XXL gia to maddog
kai ena L (mallon) gia opoion ebriske to floyri (etyxe na to brw egw kai
de thelw sxolia!)

Eixa ki ena trito poy mas typwse o parapropersino xorhgos mas sth
Thessalonikh. Htan mia mayrh, katrami apo pisw eixe me prasina grammata
ta toy xorhgoy kai brosta kollithike mia "tapetsaria" me ton pigkoy'i'no
kai ta onomata toy kathenos mas arketa megalo gia na pianei olo to
brostino meros ths bloyzas. Ayto meta apo kabosa plysimata
3ethwriase kai arxise na 3ekollaei. Pleon den exw to brostino.

Proswpika 3erw oti:
h sfragida toy swmateioy symfwna me to katastatiko
http://www.hellug.gr/hellug/katastatiko.php#1.5
einai kyklikh kai exei "στο κέντρο πιγκουίνο με ελληνική σημαία."
Oyte leei an to krataei sto xeri, sto podi 'h sto ramfos.

Sthn prwth sxediash toy web toy syllogoy epilegxthike ws kyrio stoixeio
ths selidas h patoysitsa (prosfora mias grafistria poy fainetai stoys
xorhgoys)

Exw synithisei na th blepw sto ramfos. Ayto de shmainei pws de tha einai
wraio an einai sto xeri.

to neo proteinomeno sxedio (poy an katalaba kala
proorizetai-proorizotan gia thn ananewsh twn diaforwn web selidwn kai
deytereyontws gia thn ekthesh) moy fainetai ligotero stroggylemeno apo
ta alla kai ws ek toyto pio "3eno".

Apo tis dyo bloyzes moy aresei pio poly h deyterh giati
a. einai pio konta sto noymero moy ;-)
b. exei pio "3D" emfanish
opote kai tha protimoysa tetoia gia thn ekthesh (xwris ayto na shmainei
pws an de bgei ayto, den borw na paw idiwtika se ena typwmatzidiko na
ftia3w oses antexei h tseph moy)

Sxetika me to ti einai arga kai ti oxi:

Yparxoyn ena swro magazia poy typwnoyn.
px.
http://www.print2print.gr/bigpages/typo/33.php?&a=101&page=6&step=20&lang=
egw gia dikes moy doyleies paw edw:
http://www.t-shirtfactory.gr/gr/greek.htm
kai pote den perimenw (gia 1 profanws) panw apo 15 lepta.
molis ekleisa to thlefwno me aytoys: endeiktika (se Eyrw +FPA)

gia 100 kommatia (poy xreiazetai piesmena 4 meres isws 5)
kontomaniko:
Aspro mono brosta mikro: 7
Mayro mono brosta mikro: 14.8

Aspro bros kai pisw: 14.8
Mayro bros kai pisw: 23.8

makrymaniko:

Aspro mono brosta mikro: 9.4
Mayro mono brosta mikro: 12.4

Aspro bros kai pisw: 16.6
Mayro bros kai pisw: 25.6

telos, gia ligotera kommatia, ta kanoyne se 1 mera ta 20 poy ths eipa
alla allazoyn oi times

kontomaniko:
Aspro mono brosta mikro: 11.5
Mayro mono brosta mikro: 16.5