Προτεινόμενο logo: συνέχεια

Apollon Koutlides apollon at planewalk.net
Thu Sep 30 15:12:23 EEST 2004

Gregory Chomatas wrote:

>Ακριβώς!!!! Υπάρχει σύγχυση.
>Γιατί αυτοί που απαντούν αναφέρουν ότι προτιμούν τον Tux με την σημαία
>για logo. Δεν αναφέρουν την πατούσα. Προτιμάμε δηλαδή το σήμα του
>linux.gr να είναι το σήμα του συλλόγου; Και στις μπλούζες τί τυπώνουμε;
>Απο ότι είδα τυπώνουμε τον tux και γράφουμε από κατω Hellenic Linux User
>Group και όχι linux.gr

Δεν είναι δική μου πρωτοβουλία... το αρχικό υλικό πάνω στο οποίο δούλεψα
ήταν αυτό. Ο Γιάννης που μου το έστειλε δεν ξέρω με ποια λογική το
διάλεξε. Η πατουσίτσα είναι εύκολη, οπότε αν θέλουμε να βγάλουμε το
πιγκουΐνι και να βάλουμε το πατουσοειδές, πρέπει να είναι εύκολο.

Just let me know.

--
Απόλλων Κουτλίδης