T-Shirts

Apollon Koutlides apollon at planewalk.net
Thu Sep 30 12:53:20 EEST 2004

Εάν έχει κανείς υπ' όψιν κάποια επιχείρηση/επαγγελματία που μπορεί να
αναλάβει την εκτύπωση των T-shirts και είναι σε θέση να ζητήσει
προσφορά, ας κάνει το καλό :-)

Στοιχεία  για τη σύνταξη της προσφοράς:

T-shirt βαμβακερό μαύρο
Εκτύπωση μεγάλη εμπρός, μεγάλη πίσω, ένα χρώμα (λευκό)
Artwork διαθέσιμο σε film ή αρχείο vector ή bitmap
Ποσότητα: 50 ή 100

Προκειμένου να προλάβουμε την InfoSystem τα μπλουζάκια πρέπει να είναι
έτοιμα το αργότερο βράδυ Τετάρτης (τα παραλαμβάνω και φεύγω για Salonica
Πέμπτη με την αυγούλα).

Όποιος κάνει το καλό, ας στείλει στοιχεία προσφοράς με e-mail σε μένα
και στον Ε. Μπαλάσκα, προαιρετικά cc: στη λίστα, μέχρι τις 18:00 απόψε.

--
Απόλλων τρεχάτε-ποδαράκια-μου-να-μη-σας-χέσει-ο-κώλος-μου Κουτλίδης