Προτεινόμενο Logo για το Σύλλογο

Apollon Koutlides apollon at planewalk.net
Thu Sep 30 11:59:13 EEST 2004

Thanos Kyritsis wrote:

>Είχαμε φτιαγμένα τέτοια logos, δε λένε και πολλά πράγματα.

Κατ' αρχήν, θα συνταχθώ με αυτούς που δεν τους άρεσε το λογότυπο. Το
στυλιζάρισμα μου φαίνεται αποτυχημένο και άτεχνο. Στο κάτω κάτω ο
"κλασικός" tux είναι ήδη επαρκώς στυλιζαρισμένος - ποιος είναι ο λόγος
να αποκλίνουμε από τη μασκώτ του λειτουργικού; Η μύτη είναι σαν καρότο
και το badge στο στήθος μου φαίνεται φαιδρό και αμερικανοτραφές ως
concept. Τα σχισμοειδή μάτια αφαιρούν το personal aspect του καθαρού
βλέμματος του tux και η 1/4 ανφάς γωνία "πολώνει" το λογότυπο και
μειώνει δραματικά την ευελιξία του σε διάφορες χρήσεις... Ας μην
παρεξηγηθεί η χρήση της γλώσσας - εκφράζω αισθήσεις και απόψεις, δεν
κάνω αξιολόγηση - δε νομίζω ότι είμαι qualified για κάτι τέτοιο, εξ' άλλου.

Εκτός των ανωτέρω, έχω μια απορία: Ο Tux με το σημαιάκι στο ράμφος *δεν*
είναι το logotype του συλλόγου; Αν όχι, γιατί; Αν ναι, γιατί συζητιέται
η αλλαγή του; (Εμένα προσωπικά μ' αρέσει πολύ)

--
Απόλλων Κουτλίδης