Re: Προτεινόμενο Logo για το Σύλλογο

Nikolaos Korkakakis korkakak at gmail.com
Thu Sep 30 10:24:47 EEST 2004

ArxaioEllhnikos o Pingouinos, Arxaioellhnas [;h mallon ellhnofilos] o
linus, telika to linux den einai ena leitourgiko. Einai h nea ellada.
(3erete afth ths Neas Dhmokratias!-Proin tou PASOK) Lete na arxisoume
na fwnazoume molis vlepoume pc me linux "hail LINUS[X]"

Pera apo thn eirwnia, 8a h8ela na dhlwsw oti sta plaisia tou HELLUG
den 8a eprepe na mpainoun symvola ta opoia den ekfrazoun olous [emena
den me ekfrazei o 2004 [ektos kai an anaferomaste sto gen2] opote as
mhn to kourazoume plz]

-
Undergraduate Student of CEID

**Warning gmail may affect your mailing privacy**
If you like to mail me private please use:
korkakak *at* ceid *dot* upatras *dot* gr and my public key from
http://students.ceid.upatras.gr/~korkakak/mykey