ellate sto ergastirio - egkainia!

Αλέξανδρος Διαμαντίδης adia at hellug.gr
Mon Sep 27 22:35:30 EEST 2004

* Thanasis Chrysos <chrysos at csd.uoc.gr> [2004-09-27 21:17]:
> Sygxaritiria kai apo mena sto Richard, exei ftia3ei ena poly oraio
> meros, kai perasame kai kala to vradaki sta egkainia.

Συγχαρητήρια και από μένα, και ζητώ συγνώμη που δεν ήρθα...

> to minimum poy mporoume na kanoyme ws syllogos gia na enisxysoyme auth
> thn prospa8eia einai *kat' arxin* na ti 8esoyme "ypo tin aigida mas",
[...]
> Ti leei to DS?

Εγώ λέω ναι, και ηθικά να βοηθήσουμε και υλικά. Μόνο που το ΔΣ αυτή τη
στιγμή είναι ελαφρώς αποδιοργανωμένο, αλλά και ελαφρώς μπαγιάτικο αφού
θα έπρεπε να είχαμε κάνει γενική συνέλευση και εκλογές εδώ και μήνες.

Ίσως δεν είναι θέμα της παρούσας συζήτησης αλλά πρέπει σιγά-σιγά να
προγραμματίσουμε για όλα αυτά τα θέματα... Είναι το κακό ότι όσοι έχουν
την όρεξη να ασχοληθούν με το θέμα αλλά και τυπικά είναι η δουλειά τους,
δεν έχουν καθόλου χρόνο, τον οποίο τον καταναλώνουν όχι μόνο για δικά
τους θέματα (βλέπε δουλειά και εξεταστικές) αλλά και για θέματα του
συλλόγου, όπως για παράδειγμα ο Γρηγόρης (ο πρόεδρός μας) που τρέχει για
τη διοργάνωση της ημερίδας για το ελεύθερο λογισμικό στην Comdex...

Θα προτείνω λοιπόν στα υπόλοιπα μέλη του ΔΣ να αρχίσουμε να σκεφτόμαστε
πώς θα γίνει η συνέλευση και η ψηφοφορία, και παρακαλώ τα υπόλοιπα μέλη
να αρχίσουν να σκέφτονται να δηλώσουν υποψηφιότητα. Ειδικά αν προβλέπουν
να έχουν κάποιον σχετικό ελεύθερο χρόνο τη χρονιά που έρχεται!

Αλέξανδρος Διαμαντίδης * adia at hellug.gr