moderation kai politiki

zakinthinos at freemail.gr zakinthinos at freemail.gr
Mon Sep 27 17:36:30 EEST 2004

http://lists.hellug.gr/pipermail/linux-greek-users/2004-September/100443.html

http://lists.hellug.gr/pipermail/linux-greek-users/2004-September/100444.html

θα ηθελα να ρωτησω το σεβαστο board του συλλογου σε ποιο σημειο
των κανονων της linux-greek-users αναφερεται οτι απαγορευεται
η κριτικη αλλων συλλογων/συλλογικοτητων

θα ηθελα επισης να ρωτησω εαν θεωρειτε δημοκρατικη την σταση του
κυριου κυριτση να θελει να ελεγχει τις πολιτικες αποψεις που εκφραζονται
με κοσμιο τροπο μεσα στην λιστα

στην τελικη, η θα βγει το μονιμο moderation ή αποφασιστε
οτι οι διαφωνουντες δεν πρεπει να εχουν φωνη και διαγραψτε
με

επιμενω στο γεγονος οτι κοβονται μονο τα δικα μου posts
για πολιτικους λογους με διαφορες προφασεις

θεωρω απαραδεκτο για μελος συλλογου να εχει αυτην την
εντελως απαραδεκτη πολιτικη πρακτικη

το παρακατω thread επισης με εκφραζει απολυτα
http://lists.hellug.gr/pipermail/linux-greek-users/2004-September/100484.html

στην γενικη διαφωνω με την πολιτικη ανωριμοτητα του κυριου
κυριτση και θεωρω την περιοριστικη του πολιτικη πληγμα σε
οποιον θελει να εκφραστει σχετικα με το λινουξ

καλο θα ηταν και η ομαδα epatents μια και υπερασπιζονται την
ελευθερια και τη δημοκρατια να μας πει ποια ειναι η θεση της

λυπαμαι που αναφερω τα παραπανω αλλα θεωρω εντελως φασιστικο
καποιος να οριζει εριστικο και off-topic κατι και να το κοβει
απλα και μονο επειδη διαφωνει μαζι του

την δεδομενη στιγμη ολα μου τα posts ειναι κατω απο την πολιτικη
κριση του κυριου κυριτση

γιωργος τσιμαρας