Re: Γιατί οι Έλληνες πρέπει να είμαστ ε περήφανοι

Nikolaos Korkakakis korkakak at gmail.com
Thu Sep 16 20:41:29 EEST 2004

Πραγματικά μου φαινεταί το λιγότερο αστείο να κάθεται κάποιος νασκέπτεται για το από που  προέρχεται το όνομα ενός γνωστού τους! ΤονΙατρού γιατί να τον λένε Ιατρού άραγ -ο οποίος btw είναι ο καλύτερος-[(λεμε τώρα παράδειγμα ok?) ;-P], λες να ήταν γιατρός πωπω και εγώγιατρός είμαι ΑΡΑ είμαι και εγώ ο καλύτερος!
Αυτός είναι ο[κομπλεξικός] συλλογισμός που έχει σκοπό την αυτοπροβολήτο ατόμου σε ατομικό ή/και κοινωνικό επίπεδο,και περιγράφεταιπαραπάνω. Είμαι σίγουρος πως δεν έγινε με πρόθεση αλλά αν το διάβαζαστο άσχετο πχ στο RAM τι 8α έλεγα??? Φαντάζομαι οτι και εσείς αν δενήσασταν προσωπικά συνδεδεμμένοι.
Θα συμφωνήσω λοιπόν και εγώ οτι το topic είναι way off και θα τοβουλώσω αφού σας πω ένα ανέκδοτο σχετικό με το θέμα υπο συζήτηση[black/cold humor only]
Το ονομα του αντίχριστου απο που βγαίνει? Από τον λογαριασμό [ == bill ;-) ]!!!
--Korkakakis Nikoshttp://students.ceid.upatras.gr/~korkakak
No offence of course