Πληροφορίες για Linux

Apollon Koutlides apollon at planewalk.net
Wed Sep 15 12:41:50 EEST 2004

Αξιότιμη κυρία Ευθυμιάτου,

Ευχαριστώ για την άμεση και επί της ουσίας απάντησή σας. Ελπίζω η
συγκυρία αυτή να γίνει αφορμή και όχι τροχοπέδη για την ενδελεχέστερη
δημοσιογραφική ενασχόλησή σας με τον χώρο του ελεύθερου λογισμικού
γενικότερα και του Linux ειδικότερα, καθώς αυτός παρουσιάζει ολοένα και
μεγαλύτερο επιχειρηματικό, οικονομικό και ακόμη και πολιτκό ενδιαφέρον.
Ελπίζω να μη γίνομαι κουραστικός επαναλαμβάνοντας ότι τόσο εγώ όσο και ο
σύλλογος είμαστε διατεθειμένοι να συνδράμουμε το ενημερωτικό σας έργο σε
οποιαδήποτε σχετικά ζητήματα.

Επίσης, θα σας ήμουν περισσότερο από υπόχρεος εάν μπορούσατε, χωρίς να
επιβαρυνθείτε στην εργασία σας, να με ενημερώσετε για τα συγκεκριμένα
δημοσιεύματα. Πιθανότατα το αντίστοιχο Linux Users Group ή και το Free
Software Foundation θα είναι διατεθειμένο να επικοινωνήσει με το/τα
έντυπο/α και να αποσαφηνίσει ζητήματα σχετικά με τη φύση του Linux και
του ελεύθερου λογισμικού.

---
Με τιμή,
Απόλλων Κουτλίδης