Re: Αποδελτίωση

Gregory Chomatas gchomatas at internet.gr
Fri Sep 10 22:35:15 EEST 2004

Ειναι οκ και από εμένα. Συγνώμη που δεν συμμετείχα ενεργά αν και
παρακολουθησα την αλληλογραφία. Εχω πήξει με την οργανωση του συνεδρίου
που κάνουμε στην Comdex και με την επίσκεψη του Stallman.
Οποιος το στείλει ας βαλεί και το όνομα μου αν νομίζεται ότι χρειάζεται
να υπογραφεί από τον πρόεδρο. Μπορεί επίσης να το υπογράψει και ο
Απολλων και να βάλει στο τέλος "εκ μέρους του συλλόγου Hellug"....ότι
νομίζετε καλύτερο.

Γρηγόρης