Αποδελτίωση

Apollon Koutlides apollon at planewalk.net
Fri Sep 10 15:20:30 EEST 2004

V13 wrote:

[snip]

>  Edo les oti einai leitoyrgiko systima

[resnip]

>  Edo les oti einai pyrhnas

Ορθόν. Ανασκευάζω.

>  Episis nomizo oti einai eykeria na akoysei pos h leksi 'eleythero' shmainei
>polla parapano apo ti leksi 'dorean'.

I'd rather not advocate, it's beside the point.

>  Edo tin prosbaleis kai den blepo na exei noima kati tetoio. To poio pithano
>einai na se dei exthika kai den kseroyme sto melon ti stasi tha kratisei se
>paromoia arthra sxetika me to linux.

Ο σκοπός μου στο κείμενο δεν είναι ο προσηλυτισμός αλλά η νουθεσία. Not
advocating, not recruiting. Οι αναφορές σε διαφημιστικά προγράμματα,
συμφωνίες εκατομμυρίων κλπ. είναι πράγματι ευφάνταστες και δραματικά
παραπληροφοριτικές έως και βλαβογόνες σε αρκετές περιπτώσεις. Διαφωνείς;

Είμαι ενοχλημένος και προσπαθώ να το δείξω. Αν έχετε να προτείνετε
κάποιο διαφορετικό ή τροποποιημένο κείμενο και το ΔΣ αποφασίσει να το
υιοθετήσει, εγώ δεν θα φέρω καμμία αντίρρηση. Αν πάλι όχι, θα το στείλω
ως Απόλλων (το γεγονός ότι δεν αναφέρω πουθενά τι σχέση έχω εγώ με το
Linux ή με οποιαδήποτε σχετική ομάδα φυσικά και δεν είναι τυχαίο).

--
Απόλλων Κουτλίδης