Αποδελτίωση

Αλέξανδρος Διαμαντίδης adia at hellug.gr
Thu Sep 9 21:36:03 EEST 2004

* Kostas Mpoukoubalas <quantis at hellug.gr> [2004-09-09 17:24]:
> Μόλις το είδα και μόνο και μόνο επειδή δεν το είχα "live" στα χέρια μου, δεν έχω
> ξεραθεί κάτω, ακόμα, από τα γέλια. Πραγματικά είναι ένα άρθρο για γέλια, αλλά
> κρίνοντας από την μάλλον καλή πρόθεση του συγγραφέα καλό θα ήταν να του στείλει
> κάποιος sms για κανα καφέ να του ξηγήσει δυο τρία essentials. :D

Εντάξει, για γέλια δεν είναι. Κάποιος που ξέρει μόνο την παραδοσιακή
λειτουργία της βιομηχανίας, με εταιρείες που κάνουν καμπάνιες προώθησης,
συνάπτουν συμφωνίες κλπ. κλπ. που διάβασε κάποια πράγματα για τη χρήση
του Linux στα κινητά τηλέφωνα λογικό είναι να γράψει κάτι τέτοιο. Για
εμάς μπορεί να φαίνεται φυσικό, αλλά κάποιοι άλλοι που δεν έχουν ζήσει
το ελεύθερο λογισμικό είναι δύσκολο να καταλάβουν πώς δουλεύουν τα
πράγματα. Βέβαια σιγά-σιγά ακόμα και στον πολύ κόσμο αρχίζουν και
βγαίνουν αυτά, και νομίζω ότι γενικά τα άρθρα που «πιάνουν το νόημα»
είναι πολύ περισσότερα απ' αυτά που συζητάμε τώρα.

Όμως, ειδικά σε τέτοιες περιπτώσεις που ο συγγραφέας είχε καλή πρόθεση
αλλά δεν ήξερε ένα-δυο βασικά πράγματα, είναι καλό να στείλουμε κάποια
ευγενική και σαφή επιστολή για να βοηθήσουμε στην ενημέρωση. Ακόμα κι αν
μπορούμε να μιλήσουμε με τον συντάκτη ανεπίσημα, μια επιστολή είναι καλή
για να δείξουμε και πιο σοβαροί (όχι με την έννοια της σοβαροφάνειας,
αλλά με την έννοια ότι υπάρχει κόσμος που νοιάζεται για αυτά τα
πράγματα).

(Ξέρω, λέω πολλά αλλά να γράψω κάτι για το θέμα δεν κάθομαι)

Αλέξανδρος Διαμαντίδης * adia at hellug.gr