InfoSystem - Πρόταση

Balaskas Euaggelos ebalaskas at edu.teiath.gr
Mon Sep 6 15:01:51 EEST 2004

Θα ανέβω στην infosystem και θα πάρω μαζί μου το laptop (acer travelmate
2501LC).

Υπάρχει η ιδέα στο περίπτερο να παρουσιάσουμε εφαρμογές και
ολοκληρωμένες λύσεις σε διαφορετικά συστήματα.

Η ιδέα ήταν αρχικά του Γρηγόρη για την Comdex και μου άρεσε αρκετά σε
σημείο να θέλω να την προτείνω για την infosystem.

Σκέφτομαι λοιπόν, όσοι ενδιαφέρονται, να οργανωθούμε λίγο και να
μαζέψουμε διαφορετικό υλικό (laptop - desktop - palm κ.λ.π.) και να
εγκαταστήσουμε διάφορες εφαρμογές όπου μπορούμε να τις παρουσιάζουμε στο
κοινό.

Συνήθως η πιο συχνή ερώτηση που δέχομαι είναι η εξής:

- Το σύστημά μου είναι αυτό και θέλω να τρέξω αυτό. Θα παίξει?

Τι λέτε?
Υπάρχει ενδιαφέρον?

Επίσης καλό θα ήταν να κάνουμε μία συγκέντρωση για το θέμα και να δούμε
τελικά ποιος θα ανέβει - ποιος όχι και τι εξοπλισμό μπορούμε να ανεβάσουμε.