CDs Infosystem...

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Fri Jul 9 07:48:43 EEST 2004

 > Το PC Magazine Ιουλίου Αυγούστου δημοσίευσε το knoppel 0.4. Αυτό έχει
 > σαν αποτέλεσμα να κλωτσήσει το RAM για την εκτύπωση των 10000 CDs που
 > είχαμε συμφωνήσει, διότι θεώρησε ότι δεν έχει πλέον νόημα.
 > Μετά από διαπραγματεύσεις που είχαμε, κατεβάσαμε το knoppel στα 5000
 > κομμάτια, ενώ θα δώσουμε και 5000 Suse 9.1 Personal, μια που τα έβγαλε
 > επίσημα η suse πλέον για κατέβασμα.
 > Οπότε, συνεχίζουμε δριμύτεροι...

Τώρα που ξαναδιαβάζω το post μου, εξηγούμε για να μην παρεξηγούμαι:
Όταν λέω ότι το RAM "κλώτσησε", εννοώ ότι μου έστειλε mail και με
ενημέρωσε ότι το PC Magazine δημοσίευσε ήδη το knoppel. Ίσως πολλοί
χρήστες να το είχαν ήδη, άρα πρότειναν να  δίναμε κάτι διαφορετικό στην
Infosystem, ώστε να έχει ακόμα καλύτερο αποτέλεσμα η διανομή των CDs. Οι
ίδιοι μου πρότειναν το SuSe ως καλή καλή εναλλακτική λύση, πράγμα που με
βρήκε σύμφωνο από την αρχή.

Η όλη συνομιλία, δεν ήταν παρά μία ανταλλαγή απόψεων, και όχι εμπορική
συναλλαγή, όπου η κάθε πλευρα κοιτάζει το συμφέρον της, για να κερδίσει
όσο το δυνατόν περισσότερα.

- Γιάννης Στοΐλης