Συνάντηση λινουξάδων στην Αθήνα

Alex Alexander vash at freemail.gr
Fri Jun 18 09:24:11 EEST 2004

Nikos Kouremenos wrote:

> μετρό δεν έχει κοντά. Είναι δίπλα στην αλεξάνδρας στον κόμβο με την
> πατησίων (εκεί που πέφτει το Πεδίο Άρεως δηλαδή) και βρίσκεται το Green
> Park ανάμεσα στον κόμβο αυτόν [πλατεία Αιγύπτου (που κάνουν υπόγειο
> πάρκινγκ)] και  τον πανελλήνιο καταπατητικό σύλλογο
>
> με λίγα λόγια βρίσκεται στην οδό μαυροματταίων στο κομμάτι που διασχίζει
> το πεδίο του άρεως. το Green Park βρίσκεται πίσω από την ΑΣΟΕΕ {ΟΠΑ}
> (λέω πίσω βλέποντας το ΟΠΑ από την πατησίων)
>
> τώρα από τρόλλευ 2,4,9 από REX (θέλει περπάτημα κάπου στα 7 λεπτά από
> [...]

Ο σταθμός Βικτόρια του ηλεκτρικού είναι δίπλα στο Green Park, δεν ξέρω
όμως αν έχουν τελειώσει τα έργα στο σταθμό.
Είναι πάντως walking distance και από την πλατεία ομόνοιας [~10-15
λεπτάκια]. Ρωτήστε έναν περιπτερά πως μπορείτε να βγείτε Αλεξάνδρας
(Έξοδος Πανεπιστημίου, πρώτος δρόμος αριστερά και όλο ευθεία).

Alex