[Open-source] Περί ΕυρωβουλευτΕυρωβουλευτικών και πατεντών λογισμικού (was: Η Ψήφος σας στις Ευρωεκλογές)

Michalis Macheras ioanmi at otenet.gr
Sun Jun 13 14:09:33 EEST 2004

On Sun, 2004-06-13 at 12:44, Panayotis Katsaloulis wrote:

> Kala ta les file moy, alla ayta 9a eprepe na ta eixes pei (to argotero)
> 2 meres prin.
> Anhmera twn eklogwn einai oxi mono a9emito alla opws 9a gnwrizeis kai
> antisyntagmatiko.
Πολύ βαρύγδουπο ακούστηκε αυτό...αναρωτιέμαι αν δείχνεις την ίδια
ευαισθησία για τις τόσες αντισυνταγματικές ενέργειες των κρατούντων.

Ο Δημήτρης είπε την προσωπική του άποψή του ψύχραιμα και με ευπρέπεια
και έχει κάθε δικαίωμα να το κάνει αυτό. Όπως έχει ο καθένας μας το
δικαίωμα σε μια παρέα να πει την άποψή του.

Παρεπιπτόντως, διάβασε όποια εφημερίδα θες και πες μου αν στην
πραγματικότητα διαφαίνεται τι υποστηρίζει η κάθεμια, ακόμα και σήμερα,
την ημέρα των εκλογών. Π.χ. "Άνετη νίκη της xxxx" κλπ.

--
Michalis Macheras <ioanmi at otenet.gr>