Μπλουζάκια (Was: Re: Ημερίδα προς ΟΤΑ )

NikosX frolix68 at yahoo.gr
Fri Jun 11 11:00:07 EEST 2004

Στις 11/Ιούν/2004, ημέρα Παρασκευή και ώρα 08:05, ο/η Giannis Stoilis
έγραψε:

> Πρέπει να διαλέξουμε. Αρχίστε να ψηφίζετε.
>
> Εγώ ψηφίζω αυτό με το σεξ.

Δεν έχω διαβάσει όλα τα μηνύματα αλλά αν εννοείς αυτό:
"Το λογισμικό είναι σαν το σεξ: Είναι καλύτερο όταν δεν το πληρώνεις"

Θέλω να κάνω την παρατήρηση οτι το ελεύθερο λογισμικό δεν ταυτίζεται με
το δωρεάν λογισμικό (αυτή η ατάκα ισχύει και για το freeware που βέβαια
δεν είναι ελ/λακ).
Η επιλογή του θα συμβάλει σε μεγαλύτερη σύγχυση από την ήδη μεγάλη που
υπάρχει γύρω από το θέμα.

ΝίκοςΧ

- Γιάννης