Ημερίδα προς ΟΤΑ

Michael Iatrou m_iatrou at freemail.gr
Thu Jun 10 02:03:33 EEST 2004

When the date was Wednesday 09 June 2004 08:21, Giannis Stoilis wrote:

Το έχουμε κουράσει το θέμα...

> To bootareis πιο πριν, και απλά περιμένεις την σειρά σου. Εκτός και αν
> είσαι άτυχος και δεν παίζει στο linux το κουμπί του laptop που
> ενεργοποιεί το εξωτερικό VGA port, οπότε πρέπει να bootάρεις με
> συνδεδεμένη την VGA... Been there, done than, got the T-shirt...

Δεν το έχεις πιάσει το υπονοούμενο: όλες οι παρουσιάσεις γίνανε από ένα φορητό
που δεν ήταν δικό μου, έτρεχε Windows/Office και δεν είχα σκοπό να του περάσω
OpenOffice με το έτσι θέλω. Δεν υπήρχε "λογική" εναλλακτική λύση για αυτό που
τελικά έγινε.-

--
 Michael Iatrou
 Electrical and Computer Engineering Dept.