Μπλουζάκια (Was: Re: Ημερίδα προς ΟΤΑ)

Balaskas Euaggelos ebalaskas at edu.teiath.gr
Wed Jun 9 09:46:28 EEST 2004

Giannis Stoilis wrote:

> Μια που μιλάμε για μπλουζάκια...
>
> Όπως είπα, κάνω κινήσεις για να δώσουμε μπλουζάκια στην έκθεση.
> Ας ανοίξουμε ένα flame για το ΤΙ θα λέει.
>
> Πρόταση 1: Το λογότυπο με τον πιγκουίνο στο πίσω μέρος, μεγάλο μέγεθος,
> και ένα μικρό μπροστά, πάνω, αριστερα ή δεξιά
> Πρόταση 2: Λογότυπο μέτριου μεγέθους μπροστά και κέντρο, μία ατάκα ή το
> url από πίσω
>
> Άλλες προτάσεις; Αν όχι url, τι ατάκα να βάλουμε;
>

> - Γιάννης

Απλά το γνωστό ρητό:

Software is like SEX
it's better when it's free

Διαφωνεί κανείς ?

Έχω και δεύτερη πρόταση (κλεμένο - το είχα ακούσει κάποτε από τον Γιάννη)

Τον πόνο του admin δεν τον ξέρει κανείς

---
Και τώρα σοβαρά :
   Είναι ευκαιρία εάν θα υλοποιηθεί αυτή η ιδέα να διαφημίσουμε τον
σύλλογο - οπότε θα πρέπει να έχει σχέση με τον HELLUG και όχι γενικά για
το linux.
Τέλος σοβαρού.